A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ....:missäpäin tää mies asuu? itsekin tapailen yht miestä ja noi jutut mitä kerroit niin.... :S
Kysyitkö minulta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:missäpäin tää mies asuu? itsekin tapailen yht miestä ja noi jutut mitä kerroit niin.... :S
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ....:missäpäin tää mies asuu? itsekin tapailen yht miestä ja noi jutut mitä kerroit niin.... :S
Kysyitkö minulta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jos et edes tahdo tuota "tahdotonta lapasta", niin miksi edes kysyit asiaa?
Itse odotin varattua miestä, ja nyt olemme olleet yhdessä kuutisen vuotta. Meidän oli tarkoitus olla yhdessä, joten järjestimme asiat niin että se onnistui. Harvinaista varmaan, mutta kyllä ihmiset voivat tehdä parisuhteissa(kin) vääriä valintoja, ja ne on oikeus myös korjata.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ....:missäpäin tää mies asuu? itsekin tapailen yht miestä ja noi jutut mitä kerroit niin.... :S
Kysyitkö minulta?
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän että tuo mies on pettänyt vaimoaan aiemminkin ja tulee varmasti vielä pettämään myöhemminkin. Saitte minut järkiini! Ei tuollaista miestä kukaan täysjärkinen nainen ansaitse!
Kyllä sitä tuntee nyt itsensä hyväksikäytetyksi. :/ En tule varmasti enää rakastumaan varattuun mieheen!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei valehtele. Hän alkoi kerran itkemään kesken keskustelumme. Olivat riidelleet vaimon kanssa. Näkeehän sen miehestä että hän on ihan väsyksissä!Olen kuullut puhelimessa kun mies riidellyt vaimonsa kanssa. Eipä ollut kovin terve meininki.
Se diagnoosi on ihan totta ja mies joutuikin alussa hoitamaan vauvaa lähes koko ajan kun vaimolla meni pinna niin pienestä joka asiaan. Ei tuo mies valehtelisi tuollaisista asioista. Hän on kai niin kyllästynyt olosuhteisiin kotonaan että kai sitten haki lohtua muualta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei, vaan olen ihaillut juuri miestä kun hän on niin esimerkillinen ja kärsivällinen vauvan kanssa! Eikä hän valita lapsen hoitamisesta. Sanoi että se on hänelle luontevaa koska hän on itse kasvanut isossa perheessä. On vain vaikeaa ollut hänellä kun hän joutuu olemaan se ainoa kärsivällinen ja miehellä on työssä ja opiskelussa tällä hetkellä ihan riittävästi stressiä mutta vaimo ei sitä halua ajatella. Sääliksi käy siis mies jolle sysätään kaikki vastuu ja vaimo vain tsättäilee koneella alituisee miehen mukaan ja nukahtaa telkkarin ääreen!
Onko tuo sitten reilu meininki?
Alkuperäinen kirjoittaja repee:Vaikuttaa aika umpikierolta pariskunnaltaSopivat varmaan täydellisesti toisilleen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä olenkin äiti! Tarkoitinkin isyysloma-aikaa kun mies oli kotona vaimonsa kanssa ja viikonloppuja. Noilta ajoilta mies vaan tehnyt päätelmän että vaimo vain koneella kaiken päivää. Tietty vaimolla on oikeus omaan aikaan! Tuo nyt on niin ikuisuuskysymys... mutta se asenne joka miehen vaimolla on lapsen hoitamista kohtaan on kuulemma ollut alusta asti aika nuiva. Kiroillut isoon ääneen kun vauva ei syö ja raivonnut ihme pikkuasioista. Kyllä mies on mielellään lapsen kanssa aina kun ehtii ja sanoi haluavansa olla vaikka koti-isä jos ei olisi valmistumis-stressiä ja työpaineita. Vaimon lyhytpinnaisuus vaan huolettaa miestä jo lapsen kannalta...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:. Vaimon lyhytpinnaisuus vaan huolettaa miestä jo lapsen kannalta...
Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Rakastuin itsekin häneen ja nyt tällainen piilotteluleikki alkaa rikkoa minua pahemman kerran kun mies aiemmin itse sanoi ottavansa eron! En voi ymmärtää miten hän jaksaa kiemurrella ja myötäillä vaimoaan vaikka hän ei voisi vaimostaan vähempää välittää! Tuo on aika törkeää tunteilla leikkimistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä olenkin äiti! Tarkoitinkin isyysloma-aikaa kun mies oli kotona vaimonsa kanssa ja viikonloppuja. Noilta ajoilta mies vaan tehnyt päätelmän että vaimo vain koneella kaiken päivää. Tietty vaimolla on oikeus omaan aikaan! Tuo nyt on niin ikuisuuskysymys... mutta se asenne joka miehen vaimolla on lapsen hoitamista kohtaan on kuulemma ollut alusta asti aika nuiva. Kiroillut isoon ääneen kun vauva ei syö ja raivonnut ihme pikkuasioista. Kyllä mies on mielellään lapsen kanssa aina kun ehtii ja sanoi haluavansa olla vaikka koti-isä jos ei olisi valmistumis-stressiä ja työpaineita. Vaimon lyhytpinnaisuus vaan huolettaa miestä jo lapsen kannalta...
Aha.
Tulee vähän outo mielikuva tuosta miehestä tuon tekstin perusteella.
Taitaa se mies olla "outo" eikä se nainen.
Etkö itse huomaa näissä kirjoituksissasi tiettyä outoutta tai sitten ne vaaleanpunaiset silmälasit päässä ei huomaa miehessä hälyyttäviä piirteitä, mutta ihan vain neuvona, että karkuun ja lujaa tuollaista miestä.