Kannattaakohan näitä viedä kirpparille myyntiin? Ostaakohan kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyntiinkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyntiinkö?

Vieras
Vauvan pehmohelistimet? Purulelutyyppiset lelut? Pehmolelut? Siksi kysyn kun itse en ostaisi kirpparilta nuita ja niitä näkee kumminkin myynnissä, että ostaako niitä edes kukaan? Onko kukaan saanut tuollaisia myytyä?

Pehmoleluja voisin ostaa. Pehmohelistimiä vain jos pesuonnistuisi ja olisi tosi kiva. Puruleluja en edes uusia kirppikseltä, koska ei tiedä miten vanha on ja miten säilytetty tms. Mietin itsekin ostaako kukaan noita puruleluja. Meilläkin niitä olisi joutavana.

Ok, eli kannattaa kokeilla :) Kannattaako nuo pehmolelut ja pehmohelistimet pakata pakastepusseihin 1lelu/pussi vai laittaa vaan johonkin laatikkoon? Aattelin, että emneekö likaiseksi jos ei ole pusseissa ja pyörii siellä pitkin lattioita, mutta onko taas ostajan kannalta parempi jos ei ole pussissa?

Alkuperäinen kirjoittaja myyntiinkö?;23331189:
Ok, eli kannattaa kokeilla :) Kannattaako nuo pehmolelut ja pehmohelistimet pakata pakastepusseihin 1lelu/pussi vai laittaa vaan johonkin laatikkoon? Aattelin, että emneekö likaiseksi jos ei ole pusseissa ja pyörii siellä pitkin lattioita, mutta onko taas ostajan kannalta parempi jos ei ole pussissa?

Itse tykkäisin enemmän jos ei olisi pussissa. Siis näyttää paremmalta. Jos kuitenkin hyvä pussi josta näkee selkeästi sisään niin voisi ne helistimet olla pussissakin, mutta niin, että niide kunnon näkee hyvin. Pehmolelut on kivempia irtaallaan ja varsinkin jos pehmolelun pinta on ihanan tuntuinen niin itseäni ainakin kiinnostaa enemmän. Riippunee kirpputoristakin miten pysyy pöydällä ja laita vaikka laatikkoon josta niitä voi kaivaa ja katsoa.

Tarpeeksi matala hinta niin varmaan menee, mulla on aina mennyt kaikki ton tyyppiset kaupaksi vaikka en niitä itsekään ostaisi. Paitsi halpoja pehmoleluja koiran tuhottavaksi.

[QUOTE="vieras";23331241]Itse tykkäisin enemmän jos ei olisi pussissa. Siis näyttää paremmalta. Jos kuitenkin hyvä pussi josta näkee selkeästi sisään niin voisi ne helistimet olla pussissakin, mutta niin, että niide kunnon näkee hyvin. Pehmolelut on kivempia irtaallaan ja varsinkin jos pehmolelun pinta on ihanan tuntuinen niin itseäni ainakin kiinnostaa enemmän. Riippunee kirpputoristakin miten pysyy pöydällä ja laita vaikka laatikkoon josta niitä voi kaivaa ja katsoa.[/QUOTE]

Kiitos :)

Ai niin, vielä nuista hintalappujen kiinnittämisestä. Eli miten ne kannattaa laittaa, että eivät sitten penkoessa heti repeile irti? NLappuun reikä ylä- ja alareunaan ja kahdella narulla kiinni leluun? Vai tuleeko siitä sitten sellainen olo, että hintalapulla on peitetty jotain? Jos pistoolilla laittaa, niin ei taida pysyä?

Yhteistyössä