kannattaiskohan mennä näytille

Ellenin äiti

Jäsen
03.03.2005
772
0
16
Mietin tässä kun supistuksia on tullut aamusta asti kylläkin aika epäsäännöllisesti..ripulointia ja oksentelua..päätä särkee ja vaikea kävellä. Jos soitan synnärille niin sanovat kuitenkin ettei kannata tulla kun ei kunnolla suppareita..mutta olo todella heikko ja tuntuu että taju lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:
soitin neuvolaan kun ne on äippäpolilla niin tylyjä niin neuvolantäti meinas että odotellaan jos ne supistukset kovenis ja varas mulle ajan huomen aamuun.

Olisiko kenelläkään verenpainemittaria, jotta voisit katsoa paineet.Lähinnä ajattelen tuota rask.myrk.

Mietin tässä kun supistuksia on tullut aamusta asti kylläkin aika epäsäännöllisesti..ripulointia ja oksentelua..päätä särkee ja vaikea kävellä. Jos soitan synnärille niin sanovat kuitenkin ettei kannata tulla kun ei kunnolla suppareita..mutta olo todella heikko ja tuntuu että taju lähtee.

sinne vaan paljon on viikkoja?

muoks ai se olikin 37+5

Kannattaa ottaa se raskausmyrkytyksen vaara tosissaan. Jos yhtään vipattaa silmissä, vapisuttaa tms. mene heti sairaalaan. Minä menisin kyllä nyt jo, jos päätä särkenyt monta päivää ja huono olo. Menisin siis niiden mahdollisten raskausmyrkytysoireiden enkä suppareiden takia.

No en oo mennyt vielä näytille koska vähän jo huono olo helpottanut...ne pistäs mut vaan käyrille venailemaan pariks tunniks ja sit lääkäri sanois että menepä kotiin...

mene mene. ja ottavatpa ainakin vastuuun tilanteesta ja sun murehtiminen helpottuu. maksaa vain käynnin vaivan kuten täällä paljon sanotaan.
kahden toksemian kokeneena tämän sanon.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Totta hellkutissa menet ja äkkiä! Sulle siitä voi olla vähän vaivaa, mutta lapsi se kai tässä on tärkein. Se voi oikeasti olla raskausmyrkytys!

siis raskausmyrkytys on nimenomaan äidille se vaarallisempi kuin lapselle.
siis ap:lle mene jo!!!!!!!!!

mulla oli kauhea päänsärky loppuraskaudesta ja menin polille näytille niin seuraavana päivänä päättivät käynnistää. että sinne vaan, ei ne sua sieltä tutkimatta kotiinkaan laita:

soitin sinne äippäpolille ja muija sanoi ettei voi olla kun mulla ei ole turvotusta..sanoi että parempi odotella sitä aamun neuvolaa

Ei ollut minullakaan turvotusta ja silti oli lievä raskausmyrkytys. Käynnistettiin viikkoa ennen la.

kävin neuvolassa ja ehti yhes välis ottaa mun verenpaineen. Se oli hyvä ja pissakin puhdas eli huono olo ja päänsärky johtuu jostain muusta..oiskohan se synnytys sitten jo pian käynnistymässä..hope so! Ettei tartte huonon olon kanssa enää kauaa kärvistellä

Yhteistyössä