V
voi pee :(
Vieras
Uusi miesystäväni kun käy menillä, n. pari-kolme kertaa viikossa niin olen pannut merkille sellaisen piirteen, että hän "vartioi" puhelintaan melko tiiviisti. Välillä on pitänyt äänettömällä ja ottaa yöksi sen "tyynyn alle". Eilen huomasin, että otti sen vessaankin mukaansa (luuli, etten laittanut merkille tätä) ja meninkin häntä vastaan kun tuli vessasta ulos. Yritti ovelasti estää kun halasin häntä ettei käteni olisi hänen housuntaskun kohdalle mennyt, jotten olisi huomannut, että hänellä oli puhelin vessassa mukana. No, kyllä sain sit sen tilanteen menemään niin, että asia tuli julki. Otin puheeksi kaikki nämä hänen "ihme käyttäytymiset" kännykkäänsä suhteen. Pyysin kun oltiin keskusteltu, että voisiko näyttää, onko mitään salattavaa? siis avaisi puhelimen ja näyttäisi. Tästä kuitenkin kieltäytyi. Vetosi, että se vaikuttaa meidän suhteeseen ja hällä ei tulisi mieleenkään pyytää minua näyttämään viestejä. Tosin minulla ei ole mitään salattavaa ja en vartioi puhelinta niinku hän tekee. No, myönsi sitten, että on ollut exästään huolissaan (tämä ryyppää kovasti) ja sillä on ollut häneen nyt enempi yhteydessä ja sen on halunnut salata.
Kyllä mureni jotenki pohja tältä suhteelta. Hän kun asuukin samalla paikkakunnalla exänsä kanssa ( meillä siis välimatkaakin melkoisesti ).
Mutta teinkö väärin, kun pyysin häntä,että ois näyttänyt niitä viestejä?
Kyllä mureni jotenki pohja tältä suhteelta. Hän kun asuukin samalla paikkakunnalla exänsä kanssa ( meillä siis välimatkaakin melkoisesti ).
Mutta teinkö väärin, kun pyysin häntä,että ois näyttänyt niitä viestejä?