Nyt olen hämmästynyt (mies asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Taisin saada erään miehen melkein itkemään:O Puheltiin meistä ja tilanteestamme ja hän sanoi että olin sanonut jotain(en kerro mitä) mikä vähän loukkasi häntä tai jotain sellaista ja kun puhui siitä näin miten sen silmät rupesi vetistymään.Ei kuitenkaan itkenyt kunnolla.Menin hämilleni ja tuntui pahalta,pyysin anteeksi mutta en kehdannut kysyä että "itketkö sä?"

Olenko minä mihen itkettäjä?

Tavallaan olet, tuon miehen itkettäjä. Mutta tuskin ainoa. Jotkut ovat ihan jumalattoman itkuherkkiä. Tiedän muutamia sellaisia miehiä, jotka eivät näköjään voi mistään vähänkään tunteita herättävästä aiheesta edes itse puhua silmien vettymättä.

Tuskin sinä vähäisillä toimilla saisit itkemään sellaista, joka ei ole kyyneleille altis.

Itsestä tuntui pahalta kun toisen silmät vetistyi,ei kuitenkaan mitenkään pillittänyt. Nieleskeli vähän ja oli jonkun aikaa hiljaa niin silmätkin "palautui". On kyllä sanonut olevansa herkkä(vaikka ulkonäöstä ei uskoisi) ja nyt näin ensimmäistä kertaa omin silmin.Nyt kuitenkin asia on selvitetty ja kaikki hyvin mutta vähän hämmästyin ja että mitä nyt,minäkö itketän toista. Itse olen kyllä aika itkupilli.

Yhteistyössä