Kantasuomalaismies järkyttyi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko koskaan miettinyt miksi sä häpeät itseäsi? Kaipa se johtuu sinun tapauksessa vain heikosta itsetunnosta.

Enhän mä itseäni. Vaan sitä suomalaisuutta mikä näkyy otsikoissa muualla maailmassa.

Ja hulluinta se, mikä tämänin ketjun rasistivänkääjistä huomaa, etteivät ne/te todella tajua toimivansa väärin.

Oikeasti tuntuu kuin ois palattu siihen aikaan kun uskottiin maapallon olevan litteä.

Ihan helvetin noloa. Hyi vittu!

Enhän mä itseäni. Vaan sitä suomalaisuutta mikä näkyy otsikoissa muualla maailmassa.

Ja hulluinta se, mikä tämänin ketjun rasistivänkääjistä huomaa, etteivät ne/te todella tajua toimivansa väärin.

Oikeasti tuntuu kuin ois palattu siihen aikaan kun uskottiin maapallon olevan litteä.

Kuka on toiminut tässä ketjussa väärin? Taas se vaan vänkää ilman minkäänlaista näyttöä :D

"Osassa nettiin kirjoitetuista viesteissä oli fyysistä ja seksuaalista uhkaa naista kohtaan."

http://yle.fi/uutiset/3-9636955

"osassa netti kirjoittelusta!" :D NIIN uutisen aihe ei ole että joku suomalainen olisi naista uhkaillut ettei saa asua metsässä tai raiskataan.

Jonkun suvakin mustamaalaus yritys suomalaisia kohtaan josain kommentti osiossa ei mene kyllä minun tunteisiini, sen enempää kuin mikään muukaan tästä "kyllä suomalaisetkin" jutusta :D

Ei se niin väittänyt, sinä suvakki käyt kuumana ku hellan koukku tosi pienestä.

Onhan se moka kun väärä kuva on julkaistu. Mutta TEIKÄLÄISTEN mielestä suomiteinityttöjen raiskaukset on pikkujuttu, niihin ette kyllä kommentoi mitään

Partalapsia pitää vaan ymmärtää, heidän pitää saada jatkaa ikiaikaisilla perinteillään. Alistaa, raiskata, naida pikkutyttöjä vaimoiksi heti eskari-iän jälkeen
Sanopa yksikin mun kommentti, jossa olen raiskausta puolustanut. Aivan, et pysty, koska en puolusta raiskauksia missään olosuhteissa. Nyt voit lopettaa sen paskan puhumisen.

• Tykkää
Reactions: 0oo0
Pakko heittää tstä aasinsilta eilispäivän otsikoihin. Siitä, miten suomalaismiehet uhkasivat seksuaalisella väkivallalla naista joka halusi elää suomalaisessa metsässä.

Mistä päättelet, että suomalaisMIEHET ovat uhanneet tätä naista seksuaalisella väkivallalla?

"Osassa nettiin kirjoitetuista viesteissä oli fyysistä ja seksuaalista uhkaa naista kohtaan."

http://yle.fi/uutiset/3-9636955

Osassa nettiin kirjoitetuista viesteistä? Paljonko tämä osa on? Kuka tai kuinka moni tätä naista on uhkaillut? Kyseessä saattaa olla yksi ja ainut villiintynyt nettisekopää?

Siis mikä suomalaisuus näkyy otsikoissa muualla maailmassa?
Minusta näyttää ennemminkin sille, että suomalaisia arvostetaan maailmalla siksi, että he arvostavat omaa maataan.

Onko sinusta Ruotsin tai Saksan Merkelin aiheuttamat otsikot jotenkin edustavampia? Tiesitkö muuten, että suomessa suhtaudutaan turvapaikanhakijoihin kaikkein myönteisimmin? Sattuneesta syystä muualla euroopassa paikallisten suhtautuminen "turvapaikanhakijoihin" on hieman kiristynyt ja tunnelma alkaa olla raskas.

Hulluinta on se, että sinä syyttelet silmät kiinni ja sormi ojossa ketjussa ties ketä rasistivänkääjäksi, vaikka 99% kommentoinnista on asiallista ja kaukana rasismista.

Sinun kannattaisi kysyä itseltäsi miksi menet niin tolaltasi siitä, että joku on asioista eri mieltä kanssasi? Mitään järkevää perustelua sinulta ei tule ja homma on enemmänkin syyttelyä, haukkumista ja sylkemistä.
Jos jotakuta, niin juuri nyt sinun tulisi hävetä itseäsi.
Ja jos saanen sanoa, niin jatkossa sinun ei kannata hävetä suomen kansan puolesta. Mikäli ilmapiiri on täällä mielestäsi väärä, niin voithan aina vaihtaa maata ja nauttia raikkaamasta ja suvaitsevaisemmasta ilmapiiristä vaikkapa Arabian niemimaalla tai Afrikassa.

Sanopa yksikin mun kommentti, jossa olen raiskausta puolustanut. Aivan, et pysty, koska en puolusta raiskauksia missään olosuhteissa. Nyt voit lopettaa sen paskan puhumisen.

Toki on mielipiteitä, koska jos ei olisi, ei syntyisi koko keskustelua.

Nää rasistit ovat siitä metkuja heppuja että ensiksi aloittavat keskustelun ja sit kun ei tuukaan myötämielisiä vastauksia, alkavat haukkua muita suvakeiksi ja kiukustuvat siitäkin että keskustelua ylipäätään syntyi.

Ja, syyteelyhän on, todella, paras puolustus.

@AivanSama

En mä ole tolaltani vaan häpeissäni. Koska maailmalla suomi-kuva on taas hieman likaisempi. Eikä mua hippuakaan lohduta se jos jossain toisessa maassa on sähelletty.

Ystävä belgiasta linkkasi eilen mulle ton saksalaisnaisen jutun ja ihmetteli mitä täällä meillä oikein tapahtuu.

Ja henkilökohtaisesti, kun kerran suoraan henkilölle puhumisen aloitit, niin sulta mä en ota minkäänlaista suositusta siihen, miten mun pitäisi toimia. Sä kun olet se joka kuulut ajatuksinesi suomalaivähemmistöön.
Te ootte hemmetin kovaänisiä ja siksi näytte mutta suurin osa ajattelee eri tavoin kuin te.

Kunpa sekin vaan näkyisi muualle maailmaan. *toivoo*

Nää rasistit ovat siitä metkuja heppuja että ensiksi aloittavat keskustelun ja sit kun ei tuukaan myötämielisiä vastauksia, alkavat haukkua muita suvakeiksi ja kiukustuvat siitäkin että keskustelua ylipäätään syntyi.

Parempaa ja sallittua keskustelua on vain se, että olet aina samaa mieltä.

Ja tää palsta on siitä metka myös, että vaikka et oikeasti olisi "rasisti" tai "suvakki", niin silti täällä sinut leimataan sekä rasistiksi että suvakiksi, ketjusta riippuen, ainakin jos erehdyt kirjoittamaan rehellisen mielipiteesi asioista ja olet jonkun ketjun vierailijan kanssa erimieltä.

• Tykkää
Reactions: 0oo0
@AivanSama

En mä ole tolaltani vaan häpeissäni. Koska maailmalla suomi-kuva on taas hieman likaisempi. Eikä mua hippuakaan lohduta se jos jossain toisessa maassa on sähelletty.

Ystävä belgiasta linkkasi eilen mulle ton saksalaisnaisen jutun ja ihmetteli mitä täällä meillä oikein tapahtuu.

Ja henkilökohtaisesti, kun kerran suoraan henkilölle puhumisen aloitit, niin sulta mä en ota minkäänlaista suositusta siihen, miten mun pitäisi toimia. Sä kun olet se joka kuulut ajatuksinesi suomalaivähemmistöön.
Te ootte hemmetin kovaänisiä ja siksi näytte mutta suurin osa ajattelee eri tavoin kuin te.

Kunpa sekin vaan näkyisi muualle maailmaan. *toivoo*

:ROFLMAO:
Ai. Mun nähdäkseni se olit sinä, joka olit helvetisti häpeämässä muiden puolesta.
Kerrotko tarkemmin minulle minun ajatuksistani, joiden vuoksi kuulun vähemmistöön?
Tuntuuko sinusta, että minun ääneneni on kuuluvampi ja kovempi kuin muiden? Itse en ole asiaa näin ajatellut.

Mutta... kerro ihmeessä siitä meidän ajatusmaailmasta?

Parempaa ja sallittua keskustelua on se, kun kaikki ovat

Ja tää palsta on siitä metka myös, että vaikka et oikeasti olisi "rasisti" tai "suvakki", niin silti täällä sinut leimataan sekä rasistiksi että suvakiksi, ketjusta riippuen, ainakin jos erehdyt kirjoittamaan rehellisen mielipiteesi asioista ja olet jonkun ketjun vierailijan kanssa erimieltä.

Mitenniin VIERAILIJAN KANSSA? Sanoihan juuri tämä yksi mustana ihan muita täälä rasisteiksi. ;) Mikä 0oo onkaan

Sulla on kova tarve leimata ihmisiä joksikin sellaiseksi, mitä he eivät ole. Helpottaako se sinun oloasi vai saako se sinut tuntemaan oman mielipiteesi jotenkin paremmaksi tai oikeutetummaksi?

Taas niitä päiviä -ja viimeksi eilen koin samoin- kun hävettää ihan helvetisti olla suomalainen.

Kaikkien punaniskarasistipaskaäijien- ja naisten pitäisi joutua nakuna viikoksi häkkiin keskelle afrikan maaseutua tietäen että viikon kuluttua häkki avataan ja sit joutuu elämään keskellä näitä niin pelättyjä tummaihoisia.

Viikon kuluttua häkin avaamisesta saisivat palata kotiinsa ja nähdä maailman erilaisin silmin.

"punaniskarasistipaskaläjiä" tässä vissiin ollaan. Sanoo hän joka aloitti itse keksustelun hyvin agressiivisesti. Ja sitten ihmettelee kun jollain on vatsaan sanottavaa. Tekopyhät ;)

Mutta se on sitä "parempaa väkivaltaa" aina oikeutettuna meitä "rasisteja" kohtaan. meitä saa haukkua ja hakata koska ja milloin.

Sulla on kova tarve leimata ihmisiä joksikin sellaiseksi, mitä he eivät ole. Helpottaako se sinun oloasi vai saako se sinut tuntemaan oman mielipiteesi jotenkin paremmaksi tai oikeutetummaksi?

Niin siis miten toi juttu nyt oikein mahtoikaan mennä mihin mä kommentoin Mneljäkakkoselle?

Ja KUKA täällä leimaa ja on leimannut pidempään?

Vai oletko sä kaikki ketjun harmaatkin?

"punaniskarasistipaskaläjiä" tässä vissiin ollaan. Sanoo hän joka aloitti itse keksustelun hyvin agressiivisesti. Ja sitten ihmettelee kun jollain on vatsaan sanottavaa. Tekopyhät ;)

Mutta se on sitä "parempaa väkivaltaa" aina oikeutettuna meitä "rasisteja" kohtaan. meitä saa haukkua ja hakata koska ja milloin.

Nii-i. niin se metsä vastaa...

En mä ihmetellyt miksi mulle aloitte äristä. Jos kommentoin samassa ketjussa siihen ettei oo syytä syytellä jotakuta toista niin tää meni kai taas sen teidän (kuinkahan harvoja teitä loppujen lopuksi tässäkään ketjussa edes on) lukutaidottomuutenne piikkiin.

Opetelkaa nyt, herrantähden, edes erottamaan kenelle ja mihin mikäkin kommentti on annettu!

Nii-i. niin se metsä vastaa...

En mä ihmetellyt miksi mulle aloitte äristä. Jos kommentoin samassa ketjussa siihen ettei oo syytä syytellä jotakuta toista niin tää meni kai taas sen teidän (kuinkahan harvoja teitä loppujen lopuksi tässäkään ketjussa edes on) lukutaidottomuutenne piikkiin.

Opetelkaa nyt, herrantähden, edes erottamaan kenelle ja mihin mikäkin kommentti on annettu!

Turha sun enää selitellä kun kakkat on housuissa :giggle:

Yhteistyössä