Kantasuomalaismies järkyttyi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joka tapauksessa kova on tarve puolusetella sulla itseäsi.

Mie en niele sellasta P**skaa jota tuputat. Vaan korjaan jos on korjattavaa. :)

ketjusta riippuen, ainakin jos erehdyt kirjoittamaan rehellisen mielipiteesi asioista ja olet jonkun ketjun vierailijan kanssa erimieltä.

Noin sinä sanot ja itket kun joku korjaa asiat faktoiksi. Luulet vissiin että olen ainoa harmaa täällä :D

Mie en niele sellasta P**skaa jota tuputat. Vaan korjaan jos on korjattavaa. :)

ketjusta riippuen, ainakin jos erehdyt kirjoittamaan rehellisen mielipiteesi asioista ja olet jonkun ketjun vierailijan kanssa erimieltä.

Noin sinä sanot ja itket kun joku korjaa asiat faktoiksi. Luulet vissiin että olen ainoa harmaa täällä :D
Sori ehkä tuli kielioppivirhe mulle. Olisiko siis oikein sanoa "olet jonkun ketjun vierailijoista kanssa erimieltä" vai? Siis kun tarkoitat, että ketjussa on useampi vierailija ja olet heistä jonkun kanssa erimieltä. Seuraapa useampaa ketjua täällä ja huomaat, että samoja mustia käyttäjiä nimitellään täällä miksi milloinkin, siitä riippuen kuka nimittelee. Yleensä tämän nimittelyn ketjuissa aloittaa joku harmaa. Välillä tähän nimittelyyn syyllistyy toki mustiakin.

Sori ehkä tuli kielioppivirhe mulle. Olisiko siis oikein sanoa "olet jonkun ketjun vierailijoista kanssa erimieltä" vai? Siis kun tarkoitat, että ketjussa on useampi vierailija ja olet heistä jonkun kanssa erimieltä. Seuraapa useampaa ketjua täällä ja huomaat, että samoja mustia käyttäjiä nimitellään täällä miksi milloinkin, siitä riippuen kuka nimittelee. Yleensä tämän nimittelyn ketjuissa aloittaa joku harmaa. Välillä tähän nimittelyyn syyllistyy toki mustiakin.

Niin muttakun ensimmäinen raistisyytös oli mustan kirjoittama TÄSSÄKIN ketjussa :D Ymmärrätkö?

Silloin sun höpötys on ihan täyttä tyhjää potaskaa. Joka on heti ensimmäisissä viesteissä nähtävissä. Keksit jutun siis päästäsi. Hyväksy se.

Niin muttakun ensimmäinen raistisyytös oli mustan kirjoittama TÄSSÄKIN ketjussa :D Ymmärrätkö?

Silloin sun höpötys on ihan täyttä tyhjää potaskaa. Joka on heti ensimmäisissä viesteissä nähtävissä. Keksit jutun siis päästäsi. Hyväksy se.
Ensimmäinen syytös oli joltakin vierailijalta, että "suvakit" eivät pidä meteliä raiskauksista, mutta virheellisestä kuvasta nostavat älämölön. Vasta sen jälkeen ketjussa on nimitetty jotakuta rasistiksi. Hyväksy se.

Niin siis miten toi juttu nyt oikein mahtoikaan mennä mihin mä kommentoin Mneljäkakkoselle?

Ja KUKA täällä leimaa ja on leimannut pidempään?

Vai oletko sä kaikki ketjun harmaatkin?

Sähän et sitä voi tietää olenko minä ketjun kaikki harmaat, joku niistä tai en yksikään.
Ja kyllä nyt näyttää sille, että tässä ketjussa sinä olet ollut kova määrittelemään ihmisiä rasisteiksi tai punaniskoiksi.

Sen lisäksi olet määritellyt minut "teidän kaltaisiksi". Minun kuulumisestani johonkin vähemmistöön, jota et edelleenkään selittänyt ja viittasit selkeästi tietäväsi mitä minä mistäkin asiasta ajattelen, johon myös pyysin selvennystä sitä saamatta.

Joten kyllä, sinä heilut nyt täällä sormi pitkänä syyttelemässä ja nimittelemässä ihmisiä ja nähdäkseni olet ainut, joka ketjussa riehuu sekä käyttäytyy epäasiallisesti.

Ensimmäinen syytös oli joltakin vierailijalta, että "suvakit" eivät pidä meteliä raiskauksista, mutta virheellisestä kuvasta nostavat älämölön. Vasta sen jälkeen ketjussa on nimitetty jotakuta rasistiksi. Hyväksy se.

"No mutku toi löi ensin" "no mutku toi katso mua sitä ennen väärin"

Mä sanon tähän, että ihan sama kuka aloitti. Potin korjaa se, joka sen lopettaa. Eiks jeh.

Taas niitä päiviä -ja viimeksi eilen koin samoin- kun hävettää ihan helvetisti olla suomalainen.

Kaikkien punaniskarasistipaskaäijien- ja naisten pitäisi joutua nakuna viikoksi häkkiin keskelle afrikan maaseutua tietäen että viikon kuluttua häkki avataan ja sit joutuu elämään keskellä näitä niin pelättyjä tummaihoisia.

Viikon kuluttua häkin avaamisesta saisivat palata kotiinsa ja nähdä maailman erilaisin silmin.
Kuka Keskustelija tässä mainitaan henkilökohtaisesti? Mielestäni tässä puhutaan yhtä yleisesti rasisteista kuin tuossa aiemmassa viestissä suvakeista.

Siksi toiseksi se onko joku suvakki vai rasisti ei ollut kommenttini pointti vaan se, että täällä mielipiteensä ääneen lausumalla voi tulla leimatuksi ihan miksi tahansa. Se selviää, kun vähänkään useampaa ketjua seuraa.

• Tykkää
Reactions: 0oo0
Mä pidän ihan kaikkia rasisteja kusipäinä ja paskahousuina tai mitä ikinä sanoinkaan. En jaksa selailla taaksepäin tarkastaakseni.

Ketjussa taas en oo vastannut henkilökohtaisesti kellekään muulle kuin M42selle ja AivanSamalle.

Määrittele rasisti?

Ja siis taas kerran ihan itsesi ja keskustelun kannalta kannattaa kyllä olla tietoinen siitä mitä sanoo ja kenelle.

Kuka Keskustelija tässä mainitaan henkilökohtaisesti? Mielestäni tässä puhutaan yhtä yleisesti rasisteista kuin tuossa aiemmassa viestissä suvakeista.

Siksi toiseksi se onko joku suvakki vai rasisti ei ollut kommenttini pointti vaan se, että täällä mielipiteensä ääneen lausumalla voi tulla leimatuksi ihan miksi tahansa. Se selviää, kun vähänkään useampaa ketjua seuraa.

Todella. Mä ainakin olen sekä suvakki että rasisti. Sadisti ja masokisti. Kukkahattutäti, pihtari, siveydensipuli ja samaan syssyyn jakorasia, huora ja lutka. Ja varmaan monta muuta vielä joita en edes muista.

Määrittele rasisti?

Ja siis taas kerran ihan itsesi ja keskustelun kannalta kannattaa kyllä olla tietoinen siitä mitä sanoo ja kenelle.

Rasisti on se joka rodun, ihonvärin tai kansalaisuuden perusteella määrittää huonommaksi.

Sua mun piti vielä kritisoida siitä että ei, ei me suomalaiset nähdä kaikkia tummaihoisia samannäköisinä.

Tai mä en ainakaan näe. Etkä säkään voi puhua kuin itsestäsi.

Todella. Mä ainakin olen sekä suvakki että rasisti. Sadisti ja masokisti. Kukkahattutäti, pihtari, siveydensipuli ja samaan syssyyn jakorasia, huora ja lutka. Ja varmaan monta muuta vielä joita en edes muista.
Tätä juuri tarkoitin.. Mäkin olen ainakin suvakki, rasisti, älykääpiö, yleensä fiksuja kirjoittava...

Täällä keskustelu tahtoo väkisin mennä tuolle eipäs juupas linjalle.

Kai se kaikkialla menee ja onhan se ymmärrettävää, jos on oman näkemyksensä suhteen kovin ehdoton ja kun näkemykset eroavat toisistaan merkittävästi, on vaikea löytää mitään yhteistä tekijää.

Nämä rasisti syyttelyt on omasta mielestäni lähinnä huvittavia. itse olen tekemisissä eri maiden kansalaisten kanssa päivässä useammin, kuin suurin osa suomalaisista vuodessa ja pidän siitä työssäni. Se, että suhtautumiseni tämän hetken maahanmuuttopolitiikkaan on jyrkkä, johtuu täysin syystä. Ymmärrän millaisia ongelmia tietyt kulttuurit maahamme tuovat. Huvittavinta tässä on se, että ne ulkomaalaiset, joiden kanssa olen tekemisissä ja joiden omista kotimaista tätä kansanvaellusta suomeen on tullut, pitävät suomalaisia hyväuskoisina hölmöinä, jotka eivät ymmärrä mitä ovat tekemässä ja millaisesta kulttuurista nämä ihmiset tulevat.

En ole eläessäni tuominnut ketään ihonvärinsä tai kansallisuutensa perusteella, muttei se tarkoita sitä, ettenkö ymmärtäisi ja hyväksyisi sitä tosiasiaa, millaisia ongelmia tietyt kulttuurit tuovat mukanaan ja miten ihmisten toiminta on sidoksissa siihen, missä he ovat kasvaneet. Kaikkialla on aina poikkeuksia ja erityistapauksia, muttei se muuta yleistä linjaa miksikään.

Yhteistyössä