Karkkigalleria ostoksia :P

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mihin ihmeeseen te tarviitte noin paljon karkkia?!

terveellisyys?? hampaiden hyvinvointi?!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Mitään hyvää ei saa koskaan syödä koska se voi vahingossa olla epäterveellistä. Ja hampaille haitallista. Vettä saat juoda, mahdollisesti syödä vähän porkkanaa ellet satu olemaan allerginen. Etkö ole koskaan kuullut hampaiden pesusta, ksylitolista ja perusruuasta? Tuskinpa ap:n perheessä VAIN karkkia syödään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:
Kiitos kaksplussan niin tietosuuteni tuli tämä karkkigalleriakin (tosin jo viime viikolla).
:p :p :p :p :p

Tuollanen olis hyvä olla kotona ai mutta kun ei meillä säily :kieh:

Meillä asuu yks herkkuperse... (minä) :snotty:

Joo, se olin minä harmaana joka sen karkkigalleria alotuksen teki viime viikolla :D :) Sori :ashamed: :)
 
Ihan normaalipainossa ollaan, tosin aina on varaa vähän tiukentua! Mutta se, että tilaa karkkia netistä, ei tarkoita sitä, että sitä ei muuta söisikään. Jos muuten on elämäntavat kunnossa, ei suklaapatukka ketään lihavaksi tee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pampales:
Ihan normaalipainossa ollaan, tosin aina on varaa vähän tiukentua! Mutta se, että tilaa karkkia netistä, ei tarkoita sitä, että sitä ei muuta söisikään. Jos muuten on elämäntavat kunnossa, ei suklaapatukka ketään lihavaksi tee...

No mut jos sitä syö sen karkin lisäks vielä muutaki ni sithän sitä vasta lihoo! :o B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pampales:
Tämä on kans paha paikka =) http://www.worldofsweets.de/ Joskus tulee tilailtua esim Milkan suklaata ja minttuAeroja Nam!!

joo, kiitti tästäkin. nyt on seedana tilattava noita ferrero garden-konvehteja |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja tekisit jotain itselles:
SAIRASTA..ja säälittävää..

Mikähän tossa on sairasta? lukiko jossain että syön noi kaikki yksin tai että syön ne päivässä. Ja toi sun nimimerkki "tekisit jotain itselles", no sähän voit vaikka ajatella että mä tapan itseni tohon sokerimäärään. Ja jos sen tekisin, niin eikös se ole sillon ihan mun oma asia =)

Joten tee sä mitä sä teet ja anna muiden tehdä mitä ne tekee, ilman että olet arvostelemassa. :flower:
 
No on näköjään kalliimpaa kuin kaupassa, nää esim. makso just Lidlissä 3,90 pkt http://www.karkkigalleria.fi/fazer-assa-taytelakritsi-30-kpl-laatikko-600g.html

Ja esim. Fazerin sininen tuolla 1,95, kaupasta saa 1,65e
 

Yhteistyössä