Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mihin ihmeeseen te tarviitte noin paljon karkkia?!
terveellisyys?? hampaiden hyvinvointi?!
Mitään hyvää ei saa koskaan syödä koska se voi vahingossa olla epäterveellistä. Ja hampaille haitallista. Vettä saat juoda, mahdollisesti syödä vähän porkkanaa ellet satu olemaan allerginen. Etkö ole koskaan kuullut hampaiden pesusta, ksylitolista ja perusruuasta? Tuskinpa ap:n perheessä VAIN karkkia syödään.