Tänään tuli paketillinen irtokarkkeja.
Toivottavasti ovat tuoreita tai edes suht tuoreita.
Aiemmin tilasin suklaata, joskus alkuvuodesta. Ne oli ainakin tuoreita.
Tässä kuva irttareista:

Ja suklaat:

Ja en, mä en syöny/syö noita kaikkia yksin. Ja ehkä ne tulee kalliimmaksi kun normikaupassa, mut haluasin kokeilla noita isoja myyntieriä =)
Aiemmin tilasin suklaata, joskus alkuvuodesta. Ne oli ainakin tuoreita.
Tässä kuva irttareista:

Ja suklaat:

Ja en, mä en syöny/syö noita kaikkia yksin. Ja ehkä ne tulee kalliimmaksi kun normikaupassa, mut haluasin kokeilla noita isoja myyntieriä =)