Karkkigalleria ostoksia :P

sulle ja mulle

Uusi jäsen
06.06.2010
27
0
1
E-Suomi
Tänään tuli paketillinen irtokarkkeja. :p Toivottavasti ovat tuoreita tai edes suht tuoreita.

Aiemmin tilasin suklaata, joskus alkuvuodesta. Ne oli ainakin tuoreita.

Tässä kuva irttareista:


Ja suklaat:


Ja en, mä en syöny/syö noita kaikkia yksin. Ja ehkä ne tulee kalliimmaksi kun normikaupassa, mut haluasin kokeilla noita isoja myyntieriä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mihin ihmeeseen te tarviitte noin paljon karkkia?!

terveellisyys?? hampaiden hyvinvointi?!

Juten aloituksessa sanoin, niin haluasin kokeilla isoja myyntieriä. Ei kai kokeilemisessa mitään kauheeta ole :) Ja jos ton takia tulee kilo pari lisää, niin voivoi. Ei se maailmaa kaada :)
 
Kiitos kaksplussan niin tietosuuteni tuli tämä karkkigalleriakin (tosin jo viime viikolla).
:p :p :p :p :p

Tuollanen olis hyvä olla kotona ai mutta kun ei meillä säily :kieh:

Meillä asuu yks herkkuperse... (minä) :snotty:
 
Kiitos kaksplussan niin tietosuuteni tuli tämä karkkigalleriakin (tosin jo viime viikolla).
:p :p :p :p :p

Tuollanen olis hyvä olla kotona ai mutta kun ei meillä säily :kieh:

Meillä asuu yks herkkuperse... (minä) :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nam. Ei onnistuis minulla ostaa kotiin namia tuollaisia määriä. Söisin kaikki yksin heti.

Sama täälä. Söisin mahan kipeäksi ja vannoisin että heitän loput roskiin... Mutta en heittäis vaan jatkaisin seuraavana päivänä syöntiä...tätä rataa kunnes karkit loppuis, ja sitte aattelisin että hyvä kun loppui...ja seuraavana päivänä suunnittelisin uutta ostokertaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
NamNam :)

Kauanko nuo teillä kestää ja ihan oman perheen käyttöönkö nuo on? Mahtaa lapset olla mielissään :)

Meillä nuo kestäis varmaan pari viikkoa...nam!

Kuten jos vastasinkin, osa menee siskon perheelle :) Mun tyttö vielä niin pieni että ei ymmärrä hyvän päälle, mut siskon lapset hyppii varmaan onnesta :D Ja mä ja mies :D
 

Yhteistyössä