Karkkigalleria ostoksia :P

Alkuperäinen kirjoittaja näyttää siltä:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mun maha ei tykkäisi moisesta sokerimäärästä.

Eikä ole tykännyt ilmeisesti aivotkaan..

Niin jos tuosta menee puolet mun siskolle, puolikkaasta puolet mun miehelle ja syön omaa osaani monta päivää, niin se on aika vähän sokeria per päivä. Ehkä enemmän kuin pitäisi päivässä vain syödä, mut...

Lukiko jossain että hotkin noi kerralla? Ei, joten kommenttisi oli nyt aika väärä ja väärässä paikassa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja b:
No on näköjään kalliimpaa kuin kaupassa, nää esim. makso just Lidlissä 3,90 pkt http://www.karkkigalleria.fi/fazer-assa-taytelakritsi-30-kpl-laatikko-600g.html

Ja esim. Fazerin sininen tuolla 1,95, kaupasta saa 1,65e

On ne vähän kalliimpia joo. Lakut oli sittarissa 4.95 ja valtsussa fazerin sininen 1.90e, joten jos kalliimman mukaan laskee niin ei ero ole niin huima. Mutta totta, kalliimpia on :)
 
Nyt olis sisko hakenu puolet pois ja miehen kanssa jaettiin vielä puolikas puoliksi, molemmille oma laatikko ettei toinen syö kaikkea :p Aika pieneksi se oma määrä loppujen lopuksi jäi. Siis kun laatikoita oli 4 ja nyt yksi. No siinäkin riittää syömistä, eipä tule syötyä liikaa ja muutenkin uskon että kestää pidempään kuin viikon vaikka alussa meinasinkin että alle viikossa menee. :) :p
 
Mä en uskaltaisi tilata kun tietäisin että ahmisin noi kaikki heti kunnes tulisi paha olo... käytiin joskus karkkitehtaan myymälässä ja ostettiin 2-3kg karkkia perheelle kerrallaan kun siellä saa niin halvalla ja alle viikossa ne tuli syötyä.

Liikakilojen kanssa kun on tullut taistelua ihan tarpeeksi ja haluan nyt pysyä normaalipainoisena niin en halua lähteä itseäni kiusaamaan.

Mielummin ostan kerran viikossa sen yhden 200g karkkipussin ja jaan siitä muillekin niin en ahmi kaikkea yksin :P
 

Yhteistyössä