Jos tämä pitää paikkaansa, missä sovinistisessa työleirissä suomalaiset naiset oikein elävät?!?!
Tuossa perheessä työnjako menee kaikkea muuta kuin tasan. Miksi ihmeessä sen vuoksi että sattuu olemaan y-kromosomi (on muuten geneettisesti paljon heikompi kromosomi kuin x

), saa taivaanlahjana syyn päästä kotihommista tasan? Täysin naurettavaa.
Ko. perheessä pyykit/ruoka /siivoukset /kaupassakäynnit/tarhaan viemiset näyttävät menevän tasan. MUTTA, äiti kulkee kahdella bussilla töihin, jotta MIES pääsee helposti autolla töihin (sama työmatka), reiluako? No ei helve....ssä. Äiti hoitaa 7 päivänä viikossa aamu- ja iltatoimet. Reilua? No EI TODELLAKAAN! Iso nukkuu viikonloppuna kumpanakin aamuna pitkään ja tämän lisäksi päinkärit. Reilua? Ei, ei ja vielä kerran ei!!
Ja kaiken tämän jälkeen mies kehtaa valittaa äitiä laiskaksi?!? Ja jonkun mielestä mies tekee keskiverto enemmän?!? Siis minkälaisia ilmaisia palvelijoita naiset suostuvat olemaan miehilleen ja perheelleen jos tämä pitää paikkaansa?
Meillä menee kotiin liittyvät asiat suht.puoliksi. Se tekee kuka kerkeää, meillä ei ole noin tarkkaa työnjakoa. Minä olen ihan suhteemme alusta alkaen kohdellut miestäni tasavertoisena kumppanina ja samoin hän minua. Mieheni on yhtä kykenevä hoitamaan lapsia ja kotia kuin minä. En ikinä suostuisi tekemään leijonan osaa kotihommista (jos kumpikin töissä) vain siksi, että olen nainen.
Kotona ollessani (äitiysvapaat ym.) olen tietenkin hoitanut kotia enemmän jne.
Nyt AP. pakotat.iehesi vaihtamaan osia viikoksi, jotta hän näkee minkä työn teet. Jos ei suostu järeämmät keinot käyttöön.