Kärppis!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Kesä ja kärpäset... Ja koululaiset pääsee lomille tai valmistuu... Ja mä näin 2 iteljoonia tupakalla mein kotikadulla puolen päivän jälkeen:D Naureskeltiin miehen kanssa että eipä ihme että postit tulee tälleen kesämmällä myöhässä, kun ne ihan lapsosen näköset kundit, ehkä 18v, rapsutti päätään ja katteli jotain lappusia samalla kuin sauhutteli ilman mitään kiireen näköä... "Tuntipalkalla, kesätyöläisiä", totesin.

Ja kun mentiin keskustaan päin, niin n 50v iteljooni porhalsi fillarilla ohi semmosta vauhtia että pyörä vaan keikkui. "Urakkapalkalla, vakituinen", totesi mies :laugh:

:D :laugh:

vähän mää muuten ens mietin et mikä hiton iteljooni.. :whistle: :saint: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
söin muuten koko pussin karkkia ja nyt ÄLLÖttää.. :whistle:

Miul kävi päivälä tuolviisii. Enkä mä edes syöny niitä, vaan toi pikkuneiti syötti ne mulle enkä mä oikein ajatellu mitä teen... :/ :x

mä en voi ees lasta syyttää... eiku hie, voinpas.. sehän nää pussit sai ku oli mun kaa töissä ja söi ite vissiin kaks kasrkkii ja anto loput mulle... senkin lapsi.. :kieh: :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Heissulis kaikille... Äässini hinaan tänne myös vaikkei kutsuttukkaan *sovittaa hehtaariäässiään peppuskan ja Rajiksen keskelle* :wave: :whistle: =)

:wave:
Tänne sopii kaikki hyvinmuodostuneet takamukset =)
Ja muotopuoletkin. :whistle: Sellainen on nimittäin mulle. :saint:

Onko sulla vaan peppupuoli? Kumpi pakaras kestää paremmin istumisen?
Mullon etupylly ja takapylly ja mää tairan istua vasemalla pakaralla. :D :laugh:

Täyttää elokuusa 9
Teillon sitten samanikäinen vesseli kuin meillä. Meidän keskimäinen täyttää myös elokuussa 9v. :)

Onko teidän pikkumiehen elämä kovin vaikeeta aina välillä?
Kun tuo on välillä niin...mä en vaan tajua sitä |O |O Vuoden vanhempi tyttö on selvästi tulossa murrosikän ja sen olottulee ja menee, mutta tuo voi rypeä jossain "kukaan ei rakasta minua" olossa ikuisuuksia jonkun naurettavan asian takia. Sellasen, jolle tyttö naurais :/

Lissukka, Hassukka ja Mary-Ann! Naisiltahan ei saa kysyä ikää, mutta ihan mielenkiinnosta silti kysyn silti. :wave: Ihan vaan siksi ettei ole ikuna tullut puheeksi, tai multa on jäänyt huomaamatta kun olen emälöinyt. ;)

Oonksmä hassukka:D Kuule. Mä täytän kesällä 25 (ja taas mä meinasin kirjottaa että 23. ) Mä en tajua tätä. Töissä kun asiakas kysy ohimennen ikääni sanoin 21. Enkä edes valehdellu tarkotuksella. Sitä vaan ei muista!!!!! Mutta siis 1983 on syntymävuosi. Laske siitä

herra mun jee... säähän oot nuorempi ku mää.. :o mää en ookkaan enää kuopus.. :'( :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Heissulis kaikille... Äässini hinaan tänne myös vaikkei kutsuttukkaan *sovittaa hehtaariäässiään peppuskan ja Rajiksen keskelle* :wave: :whistle: =)

:wave:
Tänne sopii kaikki hyvinmuodostuneet takamukset =)
Ja muotopuoletkin. :whistle: Sellainen on nimittäin mulle. :saint:

Onko sulla vaan peppupuoli? Kumpi pakaras kestää paremmin istumisen?
Mullon etupylly ja takapylly ja mää tairan istua vasemalla pakaralla. :D :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Lissukka, Hassukka ja Mary-Ann! Naisiltahan ei saa kysyä ikää, mutta ihan mielenkiinnosta silti kysyn silti. :wave: Ihan vaan siksi ettei ole ikuna tullut puheeksi, tai multa on jäänyt huomaamatta kun olen emälöinyt. ;)

Oonksmä hassukka:D Kuule. Mä täytän kesällä 25 (ja taas mä meinasin kirjottaa että 23. ) Mä en tajua tätä. Töissä kun asiakas kysy ohimennen ikääni sanoin 21. Enkä edes valehdellu tarkotuksella. Sitä vaan ei muista!!!!! Mutta siis 1983 on syntymävuosi. Laske siitä
Juu, sää voit olla Hassukka. :D Eihän sitä aina voi muistaa. :laugh: Tuttua tuo että pitää syntymävuosista laskea ikänsä, niin määkin joudun tekemään. :whistle: Mulla tosin on ikävuosia jo niin rutkasti, etten tiedä osaanko enää edes klaskea sinne asti. :saint:

Armas Uokseni oli lomautettuna ja sai kutsun työpaikka haastatteluun. Se hoitui puhelimitse ja kysymykseen iästä hän vastasi "siin 25 paikkeilla, ameija on käyty ja muuta" Mä väitän, että se ei oikeasti tiedä ikäänsä tälläkään hetkellä, jos joku kysyis siltä, se käskis kysyä multa :laugh:

Moi, ärtyskkä saapui. Mua ärsyttää, olen ärsytetty..ja ärsyttävä. |O |O
Kylven sellaisessa ärtymystunnekylvyssä juuri nyt. Mieheni on juuri tänään erittäin ärsyttävä,
oli pientä kinaa- joka jäi jäytämään. Ja tilanetta ei paranna se että mies katsoo jotain typerää tv-ohjelmaa ja nauraa.
Se vasta ärysttääkin..

olikos sulla muuten Lissukka kuinka monta lasta... pikkuneitin muistan ja sit tää 9-vuotias, mutta oliko sulla sitten vielä muita lapsosia? Hassukallahan oli vaan yks poju ja samoin Mary-Annilla... :whistle: *peppu kertaa opittua...* :saint:

Onko teidän pikkumiehen elämä kovin vaikeeta aina välillä?
Kun tuo on välillä niin...mä en vaan tajua sitä |O |O Vuoden vanhempi tyttö on selvästi tulossa murrosikän ja sen olottulee ja menee, mutta tuo voi rypeä jossain "kukaan ei rakasta minua" olossa ikuisuuksia jonkun naurettavan asian takia. Sellasen, jolle tyttö naurais :/
Juu, on välillä tosi vaikeeta. :/ Hän ei tunnu tietävän ollakko iso vai pieni, ja kumpi haluaa olla. Tänä aamuna oli kriisi kun oli kouluun lähdossä, ja yhtäkkiä tuöi siihen tulokseen että näyttää läskiltä housuissa jotka oli päällänsä. :o Ja poika on oikeesti hoikka kuin mikä. Ulkonäköpaineita jo tuonikäisenä, ei noilla isomilla pojilla ole ollut. Mutta tuo onkin ihan eriluonteinen kuin isotveljensä.

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
olikos sulla muuten Lissukka kuinka monta lasta... pikkuneitin muistan ja sit tää 9-vuotias, mutta oliko sulla sitten vielä muita lapsosia? Hassukallahan oli vaan yks poju ja samoin Mary-Annilla... :whistle: *peppu kertaa opittua...* :saint:

Sit on tuo 10-vuotias neiti, joka on ihan varma, että maailma pyörii koska hän on niin ihana :D Ja jos hän sanoisi, että sen pitää lopettaa pyöiminen, se varmasti myös lopettaisi :D

Yhteistyössä