Kärppis!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
opiskellaanko me taas jotain kielioppia... peppunen.. peppuselle.. peppuseksi... :whistle: :saint:

Peppunen
peppusen
peppusta
peppusena
peppuseksi
peppusessa
peppusesta
peppuseen

peppusella
peppuselta
peppuselle
peppusetta
peppusinesi
peppusin

Ja tylsällä äikänmaikalla oli tarjota muistisäännöksi vain jotain tyhmiä inessa, elasta, illaan, adella, ablalta, allalle -muistisääntöjä. Ois heti heittäny peppusen kehiin, ois jäänyt ainakin translatiivi pikana huonoonkin muistiin.

B)

ikkari ikkari... just sopivasti... mä meinasin juts laittaa et tuli hirmuikävä muuhista ja ikkariii... kun tuol on possujunaketju.. :D :heart:

:hug: :heart: :wave:

:hug: *rutistus* :heart: en oo muuten aikoihin muuhista nähnyt :o

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:
Vähäks ollaan Vatkaaja täsmällisiä :D

Mehän ollaan nimienkin mukaan tätä nykyä silleen melkeen kaksosia eiköstä vaan...ollaan semmonen LiLi-kaksikko :heart: :hug:

No just näin :D taas yksi yhteneväisyys lisää :saint: :whistle:
Ei muuten tullut aiemmin mieleeni... :ashamed:

Mitäs teille??

Nyt sänky kutsuu... Kello soittaa 5:00 :kieh: :'( . Ei oo aikaisen aamuherätyksen vaativat hommat mua varten... Onneks tää on vain väliaikainen hätäapu... *huoh* Mä oon ihan liian kiltti ku en osaa sanoa ei... :headwall: |O Hyvää yötä raksut ja poksut :wave: .

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
opiskellaanko me taas jotain kielioppia... peppunen.. peppuselle.. peppuseksi... :whistle: :saint:

Peppunen
peppusen
peppusta
peppusena
peppuseksi
peppusessa
peppusesta
peppuseen

peppusella
peppuselta
peppuselle
peppusetta
peppusinesi
peppusin

Ja tylsällä äikänmaikalla oli tarjota muistisäännöksi vain jotain tyhmiä inessa, elasta, illaan, adella, ablalta, allalle -muistisääntöjä. Ois heti heittäny peppusen kehiin, ois jäänyt ainakin translatiivi pikana huonoonkin muistiin.

B)

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

voi jestas.. mää tallennan tän johonkin. :D

Mehän ollaan nimienkin mukaan tätä nykyä silleen melkeen kaksosia eiköstä vaan...ollaan semmonen LiLi-kaksikko :heart: :hug:

Mitäs teille??

vain emälää ei sen enempää...tosin siinäkin on vallan riittämiin...mitenkäs teitille...pelittääkö jorma?

Meidän kääpä on oppinut uuden sanan: TÄTÄ :kieh: ei muuten ärsytä mutta se jankkaa sitä kokoajan..osottaa haluamaansa ja alottaa tätätätätätätätätätätä |O ja se ei lopu ellei saa haluamaansa..jossain vaiheessa se muuttuu vähän pidemmäks tääätäääätääätääää :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Nyt sänky kutsuu... Kello soittaa 5:00 :kieh: :'( . Ei oo aikaisen aamuherätyksen vaativat hommat mua varten... Onneks tää on vain väliaikainen hätäapu... *huoh* Mä oon ihan liian kiltti ku en osaa sanoa ei... :headwall: |O Hyvää yötä raksut ja poksut :wave: .

öitä :wave:

Öitä sulle! :wave: Toivottavasti saat unenpäästä kiinni. :)

Mitäs teille??

vain emälää ei sen enempää...tosin siinäkin on vallan riittämiin...mitenkäs teitille...pelittääkö jorma?

On pitänyt niin kiirettä tuon muun pihan hoidon kanssa, että on jorma jäänyt aika vähälle käytölle ;) täytyy loppuviikosta antaa sillekin kyytiä :D :laugh:

Vatsataudit tuli selätettyä pitkän kaavan mukaan ja ihanan kevyt olo onkin nyt... :whistle:

kauniita unia!! :hug:

mulla on sama vika sillon tällön.. etten eitä osaa sanoa! :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Kiesus minkä nipun ootta saanu aikaseks ku mulla kävi myöhäinen kaffeevieras.... mm mies.... mmm... ei oma.... ... mmmm ... oma töissä.... ;) :whistle: :saint:

Hyhhyh?

Olikos tuo epäröivä hyhhyttely ? :D :laugh:

Se oli ehkä sellanen...se tietää että siskokulta on ollu telttailemassa naapuin isännän kanssa, kun Armas Urokseni oli toisaalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meidän kääpä on oppinut uuden sanan: TÄTÄ :kieh: ei muuten ärsytä mutta se jankkaa sitä kokoajan..osottaa haluamaansa ja alottaa tätätätätätätätätätätä |O ja se ei lopu ellei saa haluamaansa..jossain vaiheessa se muuttuu vähän pidemmäks tääätäääätääätääää :headwall:

eiks oo kiva kun laps oppii uusia sanoja... :whistle: :saint:

Mitäs teille??

On pitänyt niin kiirettä tuon muun pihan hoidon kanssa, että on jorma jäänyt aika vähälle käytölle ;) täytyy loppuviikosta antaa sillekin kyytiä :D :laugh:

Vatsataudit tuli selätettyä pitkän kaavan mukaan ja ihanan kevyt olo onkin nyt... :whistle:

kiva että teillä voidaan jo paremmin! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

siitä se lähtee :D :hug: ...sitten jossain vaiheessa on se ihana "miksi"-vaihe...ja kaiken huipentaa jossain vuosien saatossa opitut viiden sanan lause "sä oot maailman typerin äiti" :saint: ...onneksi tuota jälkimmäistä ei kuule niin usein kuin sitä tätää, miksiä yms. :D

Yhteistyössä