Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Iltaa icis B). oliks toi kieliopillisesti oikein kirjoitettu ?
:saint:
ihan oikein B)
:hug: :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Iltaa icis B). oliks toi kieliopillisesti oikein kirjoitettu ?
Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Ehtoota ihanaiset :heart: :wave:
Pitkästä aikaa pitkä ketju =)
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:opiskellaanko me taas jotain kielioppia... peppunen.. peppuselle.. peppuseksi...:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Vähäks ollaan Vatkaaja täsmällisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ikkari ikkari... just sopivasti... mä meinasin juts laittaa et tuli hirmuikävä muuhista ja ikkariii... kun tuol on possujunaketju..:heart:
:hug: :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Vähäks ollaan Vatkaaja täsmällisiä![]()
Mehän ollaan nimienkin mukaan tätä nykyä silleen melkeen kaksosia eiköstä vaan...ollaan semmonen LiLi-kaksikko :heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa hanikset!! :heart: :hug:
nostin ton mun aamuisen kuvaketjun tein silmille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:opiskellaanko me taas jotain kielioppia... peppunen.. peppuselle.. peppuseksi...:saint:
Peppunen
peppusen
peppusta
peppusena
peppuseksi
peppusessa
peppusesta
peppuseen
peppusella
peppuselta
peppuselle
peppusetta
peppusinesi
peppusin
Ja tylsällä äikänmaikalla oli tarjota muistisäännöksi vain jotain tyhmiä inessa, elasta, illaan, adella, ablalta, allalle -muistisääntöjä. Ois heti heittäny peppusen kehiin, ois jäänyt ainakin translatiivi pikana huonoonkin muistiin.
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Vähäks ollaan Vatkaaja täsmällisiä![]()
Mehän ollaan nimienkin mukaan tätä nykyä silleen melkeen kaksosia eiköstä vaan...ollaan semmonen LiLi-kaksikko :heart: :hug:
No just näintaas yksi yhteneväisyys lisää :saint:
![]()
Ei muuten tullut aiemmin mieleeni... :ashamed:
Mitäs teille??
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Niin ja iltaa Ronkeli =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Nyt sänky kutsuu... Kello soittaa 5:00 :kieh: :'( . Ei oo aikaisen aamuherätyksen vaativat hommat mua varten... Onneks tää on vain väliaikainen hätäapu... *huoh* Mä oon ihan liian kiltti ku en osaa sanoa ei... :headwall: |O Hyvää yötä raksut ja poksut :wave: .
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ikkari ikkari... just sopivasti... mä meinasin juts laittaa et tuli hirmuikävä muuhista ja ikkariii... kun tuol on possujunaketju..:heart:
:hug: :heart: :wave:
:hug: *rutistus* :heart: en oo muuten aikoihin muuhista nähnyt![]()
Öitä sulle! :wave: Toivottavasti saat unenpäästä kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Nyt sänky kutsuu... Kello soittaa 5:00 :kieh: :'( . Ei oo aikaisen aamuherätyksen vaativat hommat mua varten... Onneks tää on vain väliaikainen hätäapu... *huoh* Mä oon ihan liian kiltti ku en osaa sanoa ei... :headwall: |O Hyvää yötä raksut ja poksut :wave: .
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Vähäks ollaan Vatkaaja täsmällisiä![]()
![]()
Mitäs teille??
vain emälää ei sen enempää...tosin siinäkin on vallan riittämiin...mitenkäs teitille...pelittääkö jorma?
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Nyt sänky kutsuu... Kello soittaa 5:00 :kieh: :'( . Ei oo aikaisen aamuherätyksen vaativat hommat mua varten... Onneks tää on vain väliaikainen hätäapu... *huoh* Mä oon ihan liian kiltti ku en osaa sanoa ei... :headwall: |O Hyvää yötä raksut ja poksut :wave: .
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Kiesus minkä nipun ootta saanu aikaseks ku mulla kävi myöhäinen kaffeevieras.... mm mies.... mmm... ei oma.... ... mmmm ... oma töissä....![]()
Hyhhyh?
Olikos tuo epäröivä hyhhyttely ?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meidän kääpä on oppinut uuden sanan: TÄTÄ :kieh: ei muuten ärsytä mutta se jankkaa sitä kokoajan..osottaa haluamaansa ja alottaa tätätätätätätätätätätä |O ja se ei lopu ellei saa haluamaansa..jossain vaiheessa se muuttuu vähän pidemmäks tääätäääätääätääää :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Vähäks ollaan Vatkaaja täsmällisiä![]()
![]()
Mitäs teille??
vain emälää ei sen enempää...tosin siinäkin on vallan riittämiin...mitenkäs teitille...pelittääkö jorma?
On pitänyt niin kiirettä tuon muun pihan hoidon kanssa, että on jorma jäänyt aika vähälle käytölletäytyy loppuviikosta antaa sillekin kyytiä
![]()
![]()
Vatsataudit tuli selätettyä pitkän kaavan mukaan ja ihanan kevyt olo onkin nyt...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meidän kääpä on oppinut uuden sanan: TÄTÄ :kieh: ei muuten ärsytä mutta se jankkaa sitä kokoajan..osottaa haluamaansa ja alottaa tätätätätätätätätätätä |O ja se ei lopu ellei saa haluamaansa..jossain vaiheessa se muuttuu vähän pidemmäks tääätäääätääätääää :headwall:
Hyvinhän myö, Umppari aloitti taas iltavillinsä. :heart: Mun varmaan pitäis alkaa pikkuhiljaa terottelemaan sitä fileeraupuukkoa, jos vaikka tulee äkkilähtö.Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Mites Rajis ja umppari jakselevat :heart: ??