Karvojen nyppiminen ja kauhee tilanne!!! (kauheesti näppyjä ja sis.päin kasvaneita karvoja) apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auuuuuttsssss,heelllp!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auuuuuttsssss,heelllp!

Vieras
Eli miten hitossa mä nyt saan noi alapään näppylät pois?
Olen siis NYPPINYT pinseteillä karvoja pois ja saanut aikaiseksi kamalasti punaisia näppyjä SEKÄ sisäänkasvaneita karvoja.. AUTS. ja en saa nypittyä niitä sisäänpäin kasvaneita karvoja kunnolla pois, joudun vähän väkisin niitä ottamaan ja vähän on tullut vertakin. :( AUTS!

Mutta siis joo, väärin olen tän homman hoitanut ja nyt tarvitsen kipeästi apua. Mulla nää näppylät on ollu jo pitkään, aina oon vähä koittanut nyppiä ja jatkuvasti niitä on jossakin ollut. Ja siis nyt niitä on paljon. Osa kipeitä, osa ei ja ihon alla näkyy jtn tummaa (eli varmaan karva tms). MITEN SAAN NÄÄ POIS APUA? EN ENÄÄ IKINÄ NYPI TAI SHEIVAA TAI MITÄÄ, mut miten mä saan nää POIS!?? ku tuntuu et ne EI LÄHDE millään..

Mä yleensä sheivaan ja aina pari päivää ajelun jälkeen rasvaan aika paksusti bebanthenella. Välillä nypin pinseteillä mut aina vaan vähän ja pieneltä alueeltä kerrallaan,seurailen muutaman päivän miten reagoi ennen ku jatkan..

Älä nyt ainakaan enää nypi niitä,varsinkaan sisään kasvaneita! Anna ihon parantua ihan rauhassa ainakin pari viikkoa - siinä ajassa ne sisään kasvaneetkin usein puskee ulos..

[QUOTE="vieras";23665871]Kuorii muutaman kerran viikossa, kosteuttaa ja pahoihin tulehtumiin laimentamatonta tea tree öljyä.[/QUOTE]
Lisäksi voi liekissä kuumennetulla nuppineulalla tms. kaivaa niitä auki, kun desinfioi ensin ihon. Päälle tippa trea tree öljyä myös.

Yhteistyössä