kasvaako tissit muka kun lihoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
mulla on a kupin rinnat ja painoindeksini on 16. jos lihotan itseni vaikka että painoindeksini olisi 23-24 niin jäiskö mulle nää a kupin tissit ja muuten oisin pulleampi vai kasvaako rinnat edes jonkin verran mukana??

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Kai se on yksilöllistä minne se rasva kertyy :) ei ne tissit naista tee, älä sure :)

ei ne teekkään, mutta musta nuo tissit on niin äklöttävän rumat, että häpeän niitä tosi paljon. ois kiva jos sais b kupin tissit, oisin onnellinen.

Joillakin kasvaa ensimmäisenä toisilla ei ollenkaan.Itselläni onneksi hieman kasvoivat kilojen myötä =)
Varmaan tuo lasten saantikin vaikuttaa osaltaan, ennen lapsia oli pienemmät kuin nyt.Vaikkakin ne nyt roikkuu entisten terhakoiden ja pystyjen sijasta, niin mieluummin isommat roikkuvat ;)

mutta mä mietin että tuo painon nousu ois aika huima jos lihottaisin että painoindeksi ois 24, laskin tuossa että 20kg :o lisää painoa, niin ei kait noin huiman painon nousun jälkeen voi jäädä samaan kokoon? eihän?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta mä mietin että tuo painon nousu ois aika huima jos lihottaisin että painoindeksi ois 24, laskin tuossa että 20kg :o lisää painoa, niin ei kait noin huiman painon nousun jälkeen voi jäädä samaan kokoon? eihän?

Mä luulen että ne kasvavat suhteessa näyttäen aina samankokoiselta suhteessa muuhun vartaloon.

Nyt oon alipainoinen ja rinnat on kutistunut beekuppiin, kun "normaalipainossa"(+6-7 kg tän hetkiseen) olivat cee tai dee. Eli ainakin mulla on ollu verrannollinen painoon. Varmaan kehon rasvaprosenttikin vaikuttaa, mulla oli hoikaks ihmiseks korkea rasvaprosentti ja nyt on kyllä rasvat kadonnu (ikävä kyllä).

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä luulen että ne kasvavat suhteessa näyttäen aina samankokoiselta suhteessa muuhun vartaloon.

toivotaan kun painoa haluan lisää, mutta aika hurjalta kuulostaa joa 20kiloa tulee muuhun kroppaan mutta tissit on saman kokoset kuin nyt :D

Yhteistyössä