Tunteet ovat kuolleet tarkoottaa sitä, että rakastavat tunteet on kuollu. En mä ainakaan haluaasi elää ihmisen kans jota rakastan, mutta jota vihaan.
Vihasta täytyy päästä irti, se on vahingoittava tunne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tunteet ovat kuolleet tarkoottaa sitä, että rakastavat tunteet on kuollu. En mä ainakaan haluaasi elää ihmisen kans jota rakastan, mutta jota vihaan.
Vihasta täytyy päästä irti, se on vahingoittava tunne.
Alkuperäinen kirjoittaja Pääsee helpommalla;29617846:Data ei ikinä uskaltaisi myöntää astrolle, että ei olekaan noin tunteeton eksäänsä kohtaan.
Astro tietää että Data rakasti vaimonsa vielä silloinkin kun se juoksi vieraissa. Nyt hän nauttii kun Data joutuu esittämään ettei tunne mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Pääsee helpommalla;29617846:Data ei ikinä uskaltaisi myöntää astrolle, että ei olekaan noin tunteeton eksäänsä kohtaan.
Astro, kukaan ei pystyisi sinua pitämään tyytyväisenä valehtelematta edes pikkuisen. Olet niin fanaattinen noissa asioissa. Kerrot itse romahtavasi mitä pienemmistä asioista ja olet riippuvainen miehestäsi.
Kuka tahansa ulkopuolinenkin näkee millainen dynamiikka teidän suhteessanne on. Data ei ehkä valehtele sinulle mutta joutuu muuttamaan totuutta tai jättämään paljon kertomatta jotta sinä et sekoa lopullisesti.
Data ei ehkä valehtele sinulle mutta joutuu muuttamaan totuutta tai jättämään paljon kertomatta jotta sinä et sekoa lopullisesti.
Taitavana psykopaattina Data on ratkaissut tämän valehtelemalla itselleen. Muuttamalla omaa todellisuutta hän ei tarvitse valehdella astrolle.
En ymmärrä miksi minun tunteeni ovat niin vaikeita ymmärtää. Luulen sen johtuvan että kommentoijat ovat niin erilaisia ja ehkä pelkäävät parisuhteensa tulevaisuutta.
Öh, siis mistä sä tuon vedit tähän. Ihmiset on erilaasia ja eri mieltä eikä kaikki ny ymmärrä tuota sun ja Astron kylmän tunteetonta suhtautumista exiin. Ei se kuitenkaa sitä tarkoota, että pelkääs oman parisuhteensa puolesta.
Mun mielestä aika surullista lukia, että ei tukisi aikuusia lapsiaan jos näiden toinen vanhempi makaas teholla kuoleman kielis. Mihin se lasten tukeminen katoaa lasten tultua aikuusiksi? Kyllä mun paappa tukee omia lapsiaan, hänellä ikää 90v. ja kaikki lapset yli 50v... Lapset on aina lapsia.