Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;26535519:Älyttömimmän näköistä on jos vastaan tulee perhe jossa lapsilla on kypärä mutta vanhemmilla ei.
Näin just. Mulle tulee heti mieleen stereotypia, että äiti on turhamainen kana ja isä kuvittelee olevansa supermies ja täydellinen kuski kaikilla kulkuvälineillä.
Viimeksi juri katsoin kun kaksi äitiä oli lastensa kanssa pyöräilemässä, toisella äidillä oli ja lapsilla, mutta toisella äidillä pää paljaana. EI kauheasti anna arvoa omalle terveydelleen. Luulisi että se toinen äiti sanoisi jotain! Tyhmä mikä tyhmä, lisäksi huonoa esimerkkiä omalle ja kaverinsa lapselle!
En katso oudoksuen, mutta kieltämättä se on huvittavan näköstä kun aikuisella on pyöräilykypärä päässä.
Itse olen pyöräillyt koko elämäni ilman kypärää, ja pyöräilen loppuelämänkin ilman kypärää.
Miksei muuten autoilijoille ole määrätty kypärää? Eilen googletin vahingossa kuvan autoilijasta, jolla ei ollut enää päätä, tilalla oli vain veristä mössöä.
En katso oudoksuen, mutta kieltämättä se on huvittavan näköstä kun aikuisella on pyöräilykypärä päässä.
Itse olen pyöräillyt koko elämäni ilman kypärää, ja pyöräilen loppuelämänkin ilman kypärää.
Miksei muuten autoilijoille ole määrätty kypärää? Eilen googletin vahingossa kuvan autoilijasta, jolla ei ollut enää päätä, tilalla oli vain veristä mössöä.