V
vieras
Vieras
Mies juo. Kotona ollessaan joka päivä. Tissuttelee, ei siis juo känniä. Siideri tai pari illassa. Polttaa. Ja polttaa. Nykyään liitelee yöt kavereiden luonaan ja tulee aamulla kotiin ja kun minä lähden töihin niin tuntuu pahalta jättää lapset miehelle, joka on 2h yöunilla siinä. :-( Yleensä ei juo kuin viikonloppuisin sillä on reissutyössä, mutta nyt joulun aikana ei ole ollut töitä.
Jotenkin vaan niin ahdistaa taas tämä tilanne. Viisi vuotta sahannut edestakaisin. Kerran vuodessa tapahtuu jotain, että hänkin "herää" miettimään että pitäisi muuttaa tapoja mutta sitten pikkuhiljaa ollaan aina samassa tilanteessa ja mulla ahdistaa! En arvosta itseäni enkä koe minua arvostettavan. Meillä on kolme pientä lasta. Hän on silloin kun on läsnä niin erittäin hyvä isä - paras! Mutta...
Miten opin hyväksymään tämän toisen alkoholinkäytön? Pakkohan minun on oppia hyväksymään ja elämään paremmin asian kanssa sillä ero ei tule kyseeseen. Väsyttää. Itsekäs hän on. Ja minä tyhmä. :-( Paha mieli eikä uusi vuosi tunnu hyvältä - yhtään.
Jotenkin vaan niin ahdistaa taas tämä tilanne. Viisi vuotta sahannut edestakaisin. Kerran vuodessa tapahtuu jotain, että hänkin "herää" miettimään että pitäisi muuttaa tapoja mutta sitten pikkuhiljaa ollaan aina samassa tilanteessa ja mulla ahdistaa! En arvosta itseäni enkä koe minua arvostettavan. Meillä on kolme pientä lasta. Hän on silloin kun on läsnä niin erittäin hyvä isä - paras! Mutta...
Miten opin hyväksymään tämän toisen alkoholinkäytön? Pakkohan minun on oppia hyväksymään ja elämään paremmin asian kanssa sillä ero ei tule kyseeseen. Väsyttää. Itsekäs hän on. Ja minä tyhmä. :-( Paha mieli eikä uusi vuosi tunnu hyvältä - yhtään.