M
mm
Vieras
Kiva! Meillä on toisinpäin, ei tipu seksiä jos ei mies tee seuraavaa aloitetta. Mie oon kyllästynyt olemaan aina se joka tekee aloitteen seksiin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Kohta sä olet ilman, mutta miehes ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Kohta sä olet ilman, mutta miehes ei![]()
Selitäpä mulle miten mä pakotan mieheni olemaan ilman? Kyllä se nyt piru vie huomaa jos mä teen aloitteen mutta en sitten saakaan orgasmia. Ja se oli tässä se ongelma. Sunko ratkaisu on, että mä teeskentelen? Mieheni tätä ehdotti ja halusi. Mä en ole missään vaiheessa ollut antamatta tai pihdannut. Mieheni vaan "suuttui" siitä kun en saa orgasmia.
Alkuperäinen kirjoittaja marja:Mulla on ongelmana haluttomuus, ja meillä ollaan pisimmillään oltu 3 kk ilman seksiä, kun mies on yrittänyt "kostaa" mulle haluttomuuttani siten, ettei oo itekkään tehny aloitetta. Mut ei tehny mulle kyllä tiukkaakaan, voisin ihan kevyesti elää ilman seksiä. Mä tunnen halua todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.