E
"Epätoivoinen"
Vieras
Mua niin itkettää ja masentaa, riideltiin eilen miehen kanssa ja taas aiheena seksi. Meidän parisuhteessa kun ei sitten juuri muusta riidelläkään. Ongelmana ei suinkaan ole laatu vaan määrä. Nyt on mennyt viime kerrasta puoli vuotta. Toinen ongelma on se, että minä olen JOKA kerta se joka tekee aloitteen, tai ottaa puheeksi sen että sitä on liian harvoin. Eilen mies myönsi että on runkannut tänä aikana ja suutuin siitä todella, lähinnä olin ihmeissäni miksi koska ei ole edes ehdottanut mitään. Olen nyt raskaana ihan loppusuoralla ja tiedän etten ehkä ole hehkeimmilläni, eikä minuakaan ole raskausaikana kiinnostamut (on mennyt halut) mutta kaipaan lähinnä sitä läheisyyttä ja kyllä haluaisin harrastaa seksiä vaikka en itse saisikaan. Tämän olen miehellekin ilmaissut. Meillä on muutenkin melko kiireinen elämäntilanne menossa, mutta olen koittanut aiemmin selittää että kyllä ne asiat voi nopeastikin hoitaa, ei aina tarvita niin pitkää esileikkiä esim. Tiedän että mieheni ei petä minua, se vaihtoehto on poissuljettu, enempää nyt selittämättä mutta aikaa vieraissa hyppimiseen ei olisi aikaa. Aikaisemmin otin asian puheeksi huomattavasti useammin, mutta nyt halusin että mies kerrankin puhuisi asiasta. Mutta kun ei niin eilen sitten räjähdin. Mies haluaisi puhua ja selvittää asian, mutta mun mielestä ei ole enää mitään puhuttavaa, sitä kun on yritetty varmaan sata kertaa. Ja kun ei kuitenkaan osaa selittää miksi toimii niin kuin toimii. Alan olla tosi loppu tällaisessa suhteessa. Muuten olemme onnellisia ja asiat ovat hyvin, mutta seksittömyys varjostaa suhdettamme. Meillä on yhteinen talo ja kohta 2 yhteistä lasta, joten erota en halua, mutta mitä hemmettiä mä teen?? Anteeksi valitukseni, mutta masentaa nyt niin.