[QUOTE="vieras";27468347]Kyllä tolla 260 eurolla poikkeustapauksessa kuukauden elää, jos tekee melko paljon riisi/peruna/pastapohjaisia ruokia, leipoo leipää itse, syö kananmunia ja sipulia, porkkanaa + kaalia. Tämä edellyttää ettei kellään ole mitään keliakiaa yms. tosi pahasti ruokavaliota rajoittavaa sairautta.
Eli ruoat tyyliin kinkkukiusaus, jauhelihakiusaus, makaronilaatikko, makkarakeitto, sämpylöitä, itse keitettyjä kiisseleitä (jos on marjoja pakastimessa), itse keitettyjä marjapuuroja yms. Munakkaita.
Mutta yhtään mitään ylimääräistä sillä ei kyllä juuri osta.[/QUOTE]
Niin ja aamiaiselle puuroa, leivän kanssa ei leikkeleitä eikä juustoa. Paljon joutuu karsimaan, mutta kyllä sillä elää ja jos on poikkeuksellinen kuukausi niin sen verran jaksaakin väliaikaisesti pihistellä.