Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
nnnooo... joskus on tollasia hetkiä ite kullakin! :hug: ehkä hieman teit kärpäsestä härkäsen,.. on munki äiti monestikki sanonu että ei sovi nyt tulla kylään, millon on ollut joku vieras sielä, millon äiti on vaan halunnut levätä..ei siittä kannata loukkaantua!! onhan sullakin joskus sellasia päiviä, että hommaa on vaikka muille jakaa ja ei kertakaikkiaan voi/ehdi sit keskittyyn mihinkään "ylimääräseen"...

:hug:
ihan kiva kun yrität lohduttaa ap:ta mutta...minun mielestä jokainen itse tietää milloin "kannattaa" loukkaantua jamilloin ei. Ei siihen tarvita toisen ihmisen tehdä puolesta päätöstä.
Monilla ihmisillä on tapana yrittää keinolla millä hyvänsä ohittaa ja mitätöidä toisen tunteet. Se onnistuu vähättelemällä, sivuuttamalla, ohittamalla ja jollei muu auta niin tehdään tunteista naurunalaisia ja "lapsellisia".
Mutta tottahan sekin on että joskus sitä on yliherkistynyt mutta mielestäni jokainen ihminen osaa itse parhaiten päättää milloin on kyse siitä ja milloin ei.
Ystävällisesti : )
Osoittamatta ketään, tää on kyllä niiin totta!
Voiko olla kamalampaa kun kertoo jollekin jonka luulee ymmärtävän ja sitten tää hymyillen taputtaa olkapäälle että älä nyt, ei se noin vakavaa. Sä nyt oot vaan sillä mielellä että teet isommanjutun. Oikeasti, se se vasta loukkaa kun toinen sanoo ettei tuo sua nyt niin paljon voi harmittaa tai loukata.
Ja en siis nyt tarkoita tätä juttua.
Mutta ap:lle, mua olis kans ottanut päähän. Olen monta kertaa äidilleni sanonut että hitto vieköön sano jos ei sulle sovi! Äläkä yritä kierrellä ja kaarrella ja jos et keksimitään veruketta niin suu tekohymyssä otat meidät vastaan. Kaikilla on oikeus sanoa ettei nyt jaksa tai ehdi, mutta rehellinen pitää olla eikä tehdä toisen oloa tyhmäksi tai noloksi.