Kauhua päivällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku82

Jäsen
11.11.2004
503
0
16
Mistähän johtuu, olen nyt kolmena päivänä peräkkäin nähnyt samaa painajaista päikkäreillä (pakko nukkua jotta jaksaa iltaan asti)

Poika nukkuu omassa huoneessaan, tyttö meidän makkarissa omassa sängyssään. Kun tyttö herää tunnin päästä, menen ja otan hänet viekkuun jatkamaan unia mieheni ja mun sänkyyn. Ja sitten kun nukahdan...

Alkaa kuulua pojan paniikinomaista huutoa "äitiiiiii äitiiiii" kauhee huuto ja itku...mutta mä en pääse hereille. Yritän avata silmät mut en saa niitä auki. Yritän väkisin nousta sängystä ottaen tytön syliin jotta saisin hänet siirrettyä pinnasänkyynsä, mutta pääsen istumaan ja rojahdan sängylle makaamaan. Korvissa särkee, kauhee särinä, sireenin ääni ja pojan huuto viereistä makkarista. Tiedän että tämä on unta ja yritän päästä hereille, ei onnistu. Avaan väkisin silmääni kädellä, ja nään vain pinnasängyn nurkan. Painajaimaista ja ahdistavaa!!!

Kun vihdoin herään, olen ihan hikinen. Tyttö nukkuu tyytyväisenä vierelläni, en ole koskenutkaan häneen. Pojankin huoneessa on ihan hiljaista. Mutta pinnasängyn nurkka näkyy samalla tavalla kuin unessa...

Ja siis tämä nyt tapahtunut jo kolmesti. Mua ahdistaa ja pelottaa toi uni, on niin todentuntuinen. En uskalla enää nukkua päikkäreitä! Auttakaa, mistähän vois johtua? :(

päikkäreillä minäkin useimmiten nään painajaisia, ja todentuntuisia sellasia.. kamalia. ei kai siinä mitään, unia ne vaan on. jos sua stressaa joku asia tai jotain niin kyllä ne uniin tulee jossain muodossa..

Unihalvaus tuli mullekkin mieleen. Silloin tulee tunne että ei voi avata silmiä tai ei voi liikkua tai huutaa. Tai sitten tulee olo niin kuin olis kännissä. Pirullinen vaiva.

Hui! Unihalvaus? Mä oon yrittänytkin nukkua olkkarissa, mutta joudun siirtymään makkariin aika pian kun tytöllä on tapana herätä kesken unien ja tarvitsee lohduttajaa että pääsee takas uneen.

Olen ennenkin nähnyt unia etten pääse hereille, mutta siihen ei ole ikinä liittynyt lapset. Elämäntilanne ei ole stressaava, ehkä olen hieman väsynyt kuitenkin...

Kiitos tilitantti. Kävin lukemassa ja sitä se varmaan on...Ei kai sille mitään voi tehdä? Ja tuskin on vaarallista? Se tuntuu vaan niin ahdistavalta. Sitten miettii että onkohan poika oikeasti itkenyt ja nukahtanut itkuunsa kun en herää :o

toihan on varmaan oikeesti miehen tapauksessa syy.. kuulosti ihan miehen kuvailulta. Ja silloin kun niitä enemmän sai oli elämän tilanne hänellä juuri sellainen kuin tuossa altistavia tekijöitä- listassa oli. Täytyykin näyttää tuo nettisivu miehelle. kun on ollut ihmeissään et mikä vaivaa.

Yhteistyössä