kauhun hetkiä autossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ajelin miehen 2paikkasella urheiluautolla isoa tietä n.satasta kun mun nenän eteen tuulilasiin lensi valtava paarma ja sit alko silmäkulmassa heiluu joku ni helvetti hämähämähäkkinenhän se siellä taustapeilistä roikku :kieh:
vittu että pelkäsin, sydän pamppaili ja tuskan hiki oli oikeesti otsalla. en pystyny pysähtyy siinä välissä eikä tos autossa saa ikkunoita auki ku on sähkölasit ja joku piuha irronnu. siinähän sit olin ahtaassa kopperossa toinen silmä katsoen paarmaan ja toinen hämähäkkiin ja ajelin meneen.
niin kamala tilanne et ei mitää rajaa, purskahdin viel itkuunkin vähän ennen ku kotiin pääsin :ashamed:
ja kiljuen ryntäsin autosta ulos heti ku mahdollista :ashamed:
mies kävi ne sit telottaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Varmasti ollut kamalaa, mut miten toi liittyy asiaan et olit miehen 2 paikkaisella urheiluautolla :D

siten että se on niin perkeleen ahdas. en tiiä miks, mut ei mua ahdista jos on isompi auto jos se paarma menee pidemmälle takaikkunalle pörrään, mut tossa se oli naamalla koko ajan ku ei ollu tilaa lentää kauemmas :x

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Varmasti ollut kamalaa, mut miten toi liittyy asiaan et olit miehen 2 paikkaisella urheiluautolla :D

siten että se on niin perkeleen ahdas. en tiiä miks, mut ei mua ahdista jos on isompi auto jos se paarma menee pidemmälle takaikkunalle pörrään, mut tossa se oli naamalla koko ajan ku ei ollu tilaa lentää kauemmas :x

No niin tietenki :D Sit mä ymmärrän :hug: Mä tosin saan halvauksen moisista ötöistä isommassakin tilassa.

Eräs kaunis syksyinen iltapäivä jossakin päin Vantaalla sai muutama autoilija hauskan -ilmaisen- shown, kun minä ja kaveri tultiin sienestämästä autolla. :xmas:

*Pirhanan hirvikärpäset.*

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Eräs kaunis syksyinen iltapäivä jossakin päin Vantaalla sai muutama autoilija hauskan -ilmaisen- shown, kun minä ja kaveri tultiin sienestämästä autolla. :xmas:

Voi minulla on viime syksyltä saman genren muistoja, eksyttiin lenkkikaverin kanssa tuttuun metsään, lumpsittiin suossa ja lopuksi etsittiin toistemme päistä hirvikärpäsiä ja uitiin niitä hukuttaaksemme. :D Mies lupasi hommata minulle henk koht gps:n, mutta en ole vielä sitä saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Voi minulla on viime syksyltä saman genren muistoja, eksyttiin lenkkikaverin kanssa tuttuun metsään, lumpsittiin suossa ja lopuksi etsittiin toistemme päistä hirvikärpäsiä ja uitiin niitä hukuttaaksemme. :D Mies lupasi hommata minulle henk koht gps:n, mutta en ole vielä sitä saanut.

Me pysäytettiin auto ja minä hypin tasajalkaa takin päällä bussipysäkillä, samalla haroin hiuksia ja kiljuin. :D (kuka käski ottaa tumman fleece-takin havumetsään?)
Mahtoi oikeesti ohikulkijoilla olla hauskaa. :D

pakko keksiä tuollainen ötökkäjuttu, muuten olis pitänyt tehdä aloitus vaan aiheesta "mun miehellä on kaks paikkanen urheiluauto..."

Yhteistyössä