ajelin miehen 2paikkasella urheiluautolla isoa tietä n.satasta kun mun nenän eteen tuulilasiin lensi valtava paarma ja sit alko silmäkulmassa heiluu joku ni helvetti hämähämähäkkinenhän se siellä taustapeilistä roikku :kieh:
vittu että pelkäsin, sydän pamppaili ja tuskan hiki oli oikeesti otsalla. en pystyny pysähtyy siinä välissä eikä tos autossa saa ikkunoita auki ku on sähkölasit ja joku piuha irronnu. siinähän sit olin ahtaassa kopperossa toinen silmä katsoen paarmaan ja toinen hämähäkkiin ja ajelin meneen.
niin kamala tilanne et ei mitää rajaa, purskahdin viel itkuunkin vähän ennen ku kotiin pääsin :ashamed:
ja kiljuen ryntäsin autosta ulos heti ku mahdollista :ashamed:
mies kävi ne sit telottaan :snotty:
vittu että pelkäsin, sydän pamppaili ja tuskan hiki oli oikeesti otsalla. en pystyny pysähtyy siinä välissä eikä tos autossa saa ikkunoita auki ku on sähkölasit ja joku piuha irronnu. siinähän sit olin ahtaassa kopperossa toinen silmä katsoen paarmaan ja toinen hämähäkkiin ja ajelin meneen.
niin kamala tilanne et ei mitää rajaa, purskahdin viel itkuunkin vähän ennen ku kotiin pääsin :ashamed:
ja kiljuen ryntäsin autosta ulos heti ku mahdollista :ashamed:
mies kävi ne sit telottaan :snotty: