kauneinta mitä sinulle on koskaan sanottu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja serena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

serena

Vieras
kun olin pieni tyttö niin minua vuoden vanhempi leukemiaa sairastava poika sanoi, että älä lähde vielä, olet todella ihana ja kiltti tyttö.
ja kesällä minua kutsuttiin pelastavaksi enkeliksi.

"Sä oot maailman paras äiti" - olin "pakottanut" lapset osallistumaan viikkosiivoukseen, josta seurauksena kaamea napina ja natina koko siivousurakan ajan. Urakan jälkeen herkuteltiin letuilla ja hillolla, jolloin esikoinenkin leppyi ;)

Mieheni:" minä rakastan sinua niin, että jokainen eron hetki on kipeä. Olet rakkain ja ihanin ihminen, olen onnellinen että saan elää kanssasi nyt ja aina". Sain tämän viesti sairaalaan jossa toivuin vakavasta sairaudesta. Itketti mutta antoi voimaa!

Mulla oli heikko hetki ja mies sanoi että "sä oot paras äiti mitä lapselleni olisin ikinä voinut toivoa". Tuo lause lämmittää mun mieltä ja sydäntä varmasti ikuisesti!

kauneinta... taitaa olla mä rakastan sua. siis sen sanoi eräs spesiaali ihminen, ja siinä lauseessa,hetkessä ja katseessa oli paljon enempi.

toinen oli aika kiva, eli eräs poika kysyi mistä mä haaveilen ja vastasin, että shamppanjasta, mansikoista ja kermavaahdosta ja haluaisin juosta vesisateessa.
poika vastasi, että kaiken muun hän pystyy järjestämään paitsi vesisateen :) musta se oli jotenkin söpöä.

lukioaikana löysin uuden ystävän, jonka entinen bestis oli tehnyt itsemurhan. Tämä tyttö sanoi, että oli monet kerrat yksinäisyydessään rukoillut Jumalalta uutta yhtä tärkeää ystävää ja tunsi minut löydettyään, että rukouksiin oli vastattu.

Varmaan kun mä kysyin mieheltä, että miksi se on mun kanssa, että mitä se hyödyttää, niin se sano, etten mä oo mikään hyödyke, eikä se mieti hyötyykö se mun kanssa olemisesta.

Yhteistyössä