M
"meitsi"
Vieras
Kyllä on mukava, kun on kaunista ja saa vierailla blogissa. Mutta blogi ei kerro kaikkea. Onneksi. Joku pian kadehtisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi tästä yhdestä ja samasta blogista joku avautuu tällä palstalla joka viikko pari kertaa???
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24580736:No mä ainakin kokeilin sitä annen uunikalaa ja ei se ollut vaikea ja mun mielestä oli hirmu hyvää. Mies tosin ei kovasti tykännyt. (ehkäpä se on tottunut näihin mun tavispöperöihin, että oli liian hienoa sen makunystyröille)
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrystä vailla;24582660:Mä en ymmärrä miksi tämä kaunis pieni elämä on esillä jatkuvasti täällä? Kertokaa nyt ihmeessä
Eipä hänen tarvitse. Luulen myös, että nettikaupassaan on sen verran hintavia tuotteita, että kohderyhmä niille ei löydy tältä palstalta.Jos se blogin pitäjä käy tekemässä aloituksia mainostaakseen? Tätä veikkaan mä.
No minä olen tätä mieltä oli noloa eli ei.![]()
![]()
(Oi, kuinka noloa ja läpinäkyvää.)
Tähän en voi muuta todeta kuin, että mieluusti olisin AnneNyt palo Annen käämitAikas vittumainen akka vaikka on pieni kaunis elämä. Taitaakin olla silmänlumetta
![]()