kaunis pieni elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meitsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="meitsi";24580451]Kyllä on mukava, kun on kaunista ja saa vierailla blogissa. Mutta blogi ei kerro kaikkea. Onneksi. Joku pian kadehtisi.[/QUOTE]
Kyllä Annea kadehditaan täällä jo ihan tarpeeksi.

No sehän on aivan upea blogi, saa ainakin mut hetkeksi pois tavallisesta arjesta jonnekin huimaan keijukais-ulottuvuuksiin =) Varmaan sekin äiti haluaa välillä hypätä arjen kiemuroista kiiltokuvamaailmaan =) Kauniit lapset ja kauniit kuvat, kivahan niistä on toistenkin nauttia kun joku osaa ne laittaa esille kauniisti!

Tykkäättehän te käydä ulkona syömässäkin, tunnelmallisessa ravintolassa herkullisia makuelämyksiä! Ne tuottaa ihan samoja mielihyvän tunteita kuin nää blogit tekijälleen ja useille katsojille (kaikki ei tykkää -ei kaikki tykkää kaikista ruuistakaan). Kokille ei tule oltua kade koska sitä ei nähdä, eikä siinä kukaan tule ajatelleeksi että hei niillä on varmaan useammin kuin meillä arkena herkullista ruokaa :)

Meillä ei ole upeaa sisustusta enkä osaa laittaa tavallista kummempaa ruokaa. Siksi tykkään että jotkut osaa ja pääsen siitä itse edes vähän osalliseksi =) Ja kuka kieltää ottamasta vinkkejä omaan käyttöön ;)

[QUOTE="vieras";24580715]Meillä ei ole upeaa sisustusta enkä osaa laittaa tavallista kummempaa ruokaa. Siksi tykkään että jotkut osaa ja pääsen siitä itse edes vähän osalliseksi =) Ja kuka kieltää ottamasta vinkkejä omaan käyttöön ;)[/QUOTE]

No mä ainakin kokeilin sitä annen uunikalaa ja ei se ollut vaikea ja mun mielestä oli hirmu hyvää. Mies tosin ei kovasti tykännyt. (ehkäpä se on tottunut näihin mun tavispöperöihin, että oli liian hienoa sen makunystyröille ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24580736:
No mä ainakin kokeilin sitä annen uunikalaa ja ei se ollut vaikea ja mun mielestä oli hirmu hyvää. Mies tosin ei kovasti tykännyt. (ehkäpä se on tottunut näihin mun tavispöperöihin, että oli liian hienoa sen makunystyröille ;) )

Ai onko se Annekin kokki? Mä oikeastaan tarkoitin makunystyröitä hiveleviä hienostoravintola-annoksia :D Mutta sisustussuunnittelijahan se ainakin on, ja tottakai jokainen osaa sitä mihin on koulutus =)

On aika hauska juttu että kukaan ei näytä ymmärtävän että mitä useimmin KPE blogia käsitellään täällä, sitä enempi te mainostatte sitä! Siis aivan oikeasti, teette Annelle ilmaiseksi mainospalveluksen :) kilttejä olette!!

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
[QUOTE="vieras";24584516]Eipä hänen tarvitse. Luulen myös, että nettikaupassaan on sen verran hintavia tuotteita, että kohderyhmä niille ei löydy tältä palstalta.[/QUOTE]

:D :D :D (Oi, kuinka noloa ja läpinäkyvää.)

[QUOTE="vieras";24584600]No minä olen tätä mieltä oli noloa eli ei.
Sinäkin saatana vittuilet ja työnnät sen ison nenäsi asiaan kuin asiaan. En ole Anne! Joko kirkastui sullekin?!![/QUOTE]

Nyt palo Annen käämit :D Aikas vittumainen akka vaikka on pieni kaunis elämä. Taitaakin olla silmänlumetta :)

[QUOTE="vieras";24584600]No minä olen tätä mieltä oli noloa eli ei.
Sinäkin saatana vittuilet ja työnnät sen ison nenäsi asiaan kuin asiaan. En ole Anne! Joko kirkastui sullekin?!![/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh: Juu, et toki :D.

Yhteistyössä