kaunis pieni elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meitsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24745842:
Pitäisköhän sun välillä mainostaa omaa blogias, tai tehdä miljoonannes aloitus sun olkkarista, että mihin sen sohvan tällä kertaa siirtäis, tai surkutella sitä, kuinka sun keittiökuvia ei kukaan kommentoinu :D

Tai surkutella sitä miten kukaan ei kommentoinut kuvaa Riepun vessasta/kylppäristä :) Sellainenkin löytyy.

Kyllä itsekin ekoja kertoja kun blogisurffailussa eksyin KPE-blogille ihmettelin sen henkilöiden "täydellisyyttä", mutta sitten ymmärsin, että hän nimenomaan haluaa tuoda vain kauniita asioita esiin blogissaan ja ehkä promota nettikauppaa. Olen käynyt nuorena Hellareissa ja tosiaan siellä on aika paljon tuollaista "hienostelua" (ei puhuta huonoista asioista), mutta se sopii heille ja hyvä niin. Itselle ei oikein sopinut se meininki. Siellä piti olla aina vähän toista parempi, kauniimpi, hurskaampi yms eli mulla (pyöreä, temperamenttinen, ruma teini) ei oikein ollut mahista "fit in" siihen hienoinpien maailmaan. Olen ehkä kateellinen siitä, että en ole kaunis, ahkera ja hyväluontoinen, Anne vaikuttaa tällaiselta. Mä ihastelen sellaisia hyviä piirteitä (ja jos ovat osuneet samaan ihmiseen). Minä olen pyöreä, en kaunis, mukavuudenhaluinen, laiska siivoaja ja kärsimätön :-)) en ole mikään homing-äiti ja olisi mukava olla kaikkea sitä.
Nykyään luen Annen blogia usein ennen siivouspäivää, koska saan inspiksen siivoukseen nähtyäni ihanan tip top kodin. Joskus jopa innostun leipomaan jotain kun blogissakin on leivottu... täydellisen kauniit ihmiset, tyylikäs koti ja lempeä tapa kertoa elämästä on mun mielestä ihan söpöä kun haluaa sellaista. Kun haluan lohdutusta arjessani ja haluan lukea "tosielämän" blogeja vierailen jossain muualla.
Kaikkea hyvää Annelle ja hänen perheelleen ja mun mielestä KPE on kaunis blogi!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24745842:
Pitäisköhän sun välillä mainostaa omaa blogias, tai tehdä miljoonannes aloitus sun olkkarista, että mihin sen sohvan tällä kertaa siirtäis, tai surkutella sitä, kuinka sun keittiökuvia ei kukaan kommentoinu :D

:D

Ennen ihmettelin miksi kaikki on tuon Riepun kimpussa täällä, mutta en enää enkä tunne enää edes tarvetta puolustella häntä. Näköjään osaa ihan itse aiheuttaa mielipahansa.

Yhteistyössä