Käveleekö muiden miehet aina kotona boxereillaan? Häiritseekö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kymysys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kymysys"

Vieras
Minua on alkanut ärsyttämään että kun mies tulee kotiin niin ensimmäisenä heittää vaatteet nurkkaan ja hilluu kotona boxereillaan. Oli kesä tai talvi.

Meidän vanhin lapsemme (tyttö 12v) on sanonut että ei kehtaa tuoda kavereitaan meille kun iskä on puolipukeissa. Soittaa aina ensin ennenkuin tuo kavereita kotiin että onhan iskällä varmasti vaatteet päällä. Meillä 4 lasta niin kavereitakin käy paljon kotona. Nyt mies on ahdistunut siitä kun joutuu kavereiden ollessa pitämään shortseja ja t-paitaa... Huoh.... Heti kun kaverit lähtee niin huokaa helpotuksesta ja heittää ylimääräiset vaatteet pois.

Miehen mielestä normaalia toimintaa mutta minun mielestä ei. Sanoin miehelle että tulen tänne kysymään toisten naisten mielipidettä ja häin sanoi että "kysy vaan, ihan varmaan muidenkin miehet tekee näin". Tämän innoittamana haluaisin kuulla teidän muiden mielipiteitä :) :) :)

Kieltämäti minusta itsestäni kyllä tuntuisi oudolta kulkea kotona pelkät pikkarit ja rintsikat päällä. Noo miehet on kyllä erillaisia...

Ei kulje, mutta verkkareissa tai sortseissa kyllä. Kyllä lasten mielipiteet pitää tuollaisissa asioissa ottaa huomioon. Oma isäni oli just sellainen, ettei koskaan tiennyt miten siellä kotona oli, resuisessa saunatakissa, nolotti tuoda kavereita.

No ei tietenkään olla kotona samoissa vaatteissa kuin ulkona, mutta kyllä sillä yleensä on päällä enemmän kuin bokserit. Yleensä collegehousut ja T-paita, kesällä lähinnä collegesortsit ja hihaton. Ihan hirveillä helteillä saattaa olla niissä boksereissa, mutta tänä kesänä sellaista hetkeä ei ole ollut... Jos tulis vieraita, niin sitten tietysti jotain muuta päälle.

Mun puolesta sais kulkia ihan nakuna :p (siis sillon kun ei ole vieraita tai lapset kotona)

Mutta pitää sivistyneesti vaatteet päällään, vaikkakin suorat housut ja kauluspaita vaihtuukin rennompaan oloasuun töiden jälkeen.

Kyllä meillä mies on aina kotona boksereissa. Kun tullaan kotiin niin hyvä jos kerkeen ottaa edes kenkiä ja takkia pois kun mies on jo boksereillaan. Joskus saattaa pitää T-paitaa lisänä. Ei ainakaan toistaiseksi häiritse, mutta meillä on lapsikin vielä niin pieni ettei kavereita vielä vieraile, ja omat vieraat aina ilmoittaa tulostaan.

Niin ja lisättäköön vielä että siis silloin kun on vieraita tai yleensäkkin jos ovikello soi laittaa kyllä ensimmäisenä huosut jalkaan ja paidan päälle ja sitten vasta avaa oven ;)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Riippuu ihan päivästä, yleensä kyllä on kotihousut ja t-paita päällä. Itse nyt kun tulen töistä illasta niin heitän yleensä housut pois ja hillun alushoususillaan, kun istuessa meinaa noi housut puristaa mammavatsaa niin tuntuu inhoittavalta. Tai sitte laitan lököhousut jalkaan, mutta näin lämpimillä ilmoilla ollu ilman pitkiä housuja.

Ei mua haittaisi. Itsekin kuljen kesät bikineissä, vaikka poikien kavereita tulee ja menee. Mun mielestä bokserit ei juuri uimahousuista erotu. Mutta jos talvellakin boksereissa kulkisi, voisi sisälämpötilaa vähän alentaa.

Meilläkin mies riisuu heti työvaatteet pois kun kotiin tulee, monesti on sitten pelkissä boksereissa kun kaikki muu pitää likaisuuden takia riisua, joskus kyllä laittaa sortsit jalkaan. Jos ovikello soi tai edes ulko-oven avaan yleensä kyllä vetäisee ne vähintään sortsit jalkaan.
Näin siis meillä kun lapset vielä pieniä eikä vieraita juuri käy. Siinä kohtaa kun vieraita on tulossa laittaa mies kyllä vaatteet päälle, ja uskon että sama pätee kun lapsilla alkaa käydä kavereita.

Yhteistyössä