[QUOTE="vieras";28871826]Naisen hormonitoiminta häiriintyy jos hän ei saa säännöllistä seksiä. Pidemmän päälle tämä aiheuttaa sekä henkisiä että fyysisiä sairauksia.[/QUOTE]
Hulluinta mitä olen vähään aikaan lukenut! Säännöllistä seksiä voi olla myös oman käden kanssa.

Ja vaikka toisen naisen kanssa, ei siinä miestä tarvita. Osaatkos kertoa, missä tutkimuksessa näin on todettu? Ei missään, arvaan eli omasta päästäsi heitit tämän.
Aloittajalle: vahvat naiset pelottavat. Varsinkin miehiä pelottavat sellaiset naiset, jotka eivät tarvitse miehiä.
Minulla on samanlainen tausta. Ihmettelen usein sitä yhteiskunnan normia, että naisella pitäisi olla mies. Se liittyy varmasti naisten vahtimiseen, ennenhän nainen oli aina jonkun miehen vallan alla: joko isän, veljen tai aviomiehen. Itsenäisiä naisia ei ennen ollut, naisilla ei ollut oikeutta esimerkiksi omiin rahoihin, yhteiskunta siis pakotti naisen elantonsa turvaamiseksi naimisiin, myös lesket.
Minulla on siis usein tunne, että en saisi olla näin onnellinen kuin nyt ilman miestä olen. En ole varmasti ikinä ollut näin tyytyväinen kuin nauttiessani elämästäni lapseni kanssa. Elämäni on todella (henkisesti) rikasta, miellyttävää ja touhuntäyteistä, nautin joka minuutista.
Jos joku henkisesti tasapainoinen ja mukava mies tulee vastaan ja kiinnostuu minusta, niin voin aloittaa seurustelun, mutta en välttämättä halua koskaan asua enää miehen kanssa saman katon alla. Vaatimukseni ovat siis varsin kovat, sekä henkisesti tasapainoinen että mukava eli en odota, että tällaista kultakimpaletta tulisikaan koskaan vastaani. Alone, but not lonely!