On kavereita ja "kavereita", toiset ei halua ko rahhaa. Ja jos ne saa sitä nii takas saa hakea kaikinvoimin. Ja sitte ne suuttuu.... Miehän en saa suuttua jos mulle ei makseta takas :xmas: Ja miehän haen takas sen mitä lainannu olen, vaikka väkisin. Teenkö mie väärin? Siis jos on sovittu maksupäivä, ikinä en oo sanonu etteikö sitä siirtää voi, mut jos sitä siirretään ja siirretään ja siirretään ja sammaan aikaan käyvään kalliit kampaajat, manikyyrit ym remontit...
Mikä se on että kaveri on jotenki vähäsempi ko lainasta kyse? :|
Mie saatan lainata vähävaraselle ystävälle rahhaa enkä koskaan kysele takas, en ees oota rahhaa takas, mut ne joilla ois takas maksaa ja sovittu on että maksaa, makselee mitä vaan muuta ja unohtaa sen mitä on mulle velkaa, minua vituttaa.... :snotty: Ja tekosyitä on tuhat... Miks mie oisin vähäsempi ko joku muu, pankki tms? Ja joo, lainahanat meni kiinni lopullisesti. Jopa sisaruksille. :headwall:
Mikä se on että kaveri on jotenki vähäsempi ko lainasta kyse? :|
Mie saatan lainata vähävaraselle ystävälle rahhaa enkä koskaan kysele takas, en ees oota rahhaa takas, mut ne joilla ois takas maksaa ja sovittu on että maksaa, makselee mitä vaan muuta ja unohtaa sen mitä on mulle velkaa, minua vituttaa.... :snotty: Ja tekosyitä on tuhat... Miks mie oisin vähäsempi ko joku muu, pankki tms? Ja joo, lainahanat meni kiinni lopullisesti. Jopa sisaruksille. :headwall: