Kaverilla on 16 vuotias tytär

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En ole provo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22878815]

Siis joo, ehkä 16 veenä harrastaisin seksiä poikakaverini kanssa mielummin just jossain muualla kuin jomman kumman vanhempien kotona, siis kun vanhemmat itsekin ovat kotona.

Olishan se villiä paukuttaa sängynpäätyä vanhempien makuuhuoneen seinään klo 3 aamuyöllä ja huutaa kiimassa...[/QUOTE]
Näinpä. Oma huone tai poikakaverin oma huone vanhempien ollessa kotona ei todellakaan ollut top 10 listalla, kun seksiä harrastettiin.

Ihme ketju! Meidän teinityttö alkoi 17-v seurustella 16-v. pojan kanssa ja ihan olivat yötä toisillaan (seurusteltuaan jonkun aikaa). Meistä se oli kiva. Tiedettiin missä ovat ja ei tarvinnut luuhata missään kaupungilla. Eihän kyse ollut edes ap:n omasta lapsesta ja noin kauhean elämän nosti..

Minäkin olin 16v kun tuon ukon tapasin. Hän silloin 19v.
Ollaan oltu 19v yhdessä joista 16v naimisissa. Mukuloita on 6.
En ole huomannu mitään traumoja puolin tai toisin.
Päinvastoin helpompaa :D

Itse rupesin seurustelemaan 17v ja poika oli 16v. Yökyläiltiin kyllä viikonloppuisin molempien luona ja sitä seksiä harrastettiin kyllä yleensä silloin kun vanhemmat eivät olleet kotona.
Antamalla mahdollisuuden olla toisen luona yötä mielestäni vanhemmat kannustivat opetteleman seurustelua ja osoittivat että arvostivat meidän suhdettamme.
Yhdessä olimme 3v.

[QUOTE="vieras";22878692]Mikä helvetin ongelma tossa on, itsellä oli aikoinaan 18-vuotiaana 15-vuotias tyttöystävä jonka luona olin yötä ties kuinka monta kertaa. 18-vuotiaat tytöt viihtyvät yleensä mieluiten ikäistään hieman vanhemmassa seurassa joten 15-16 vuotiaat ovat se helpoin nakki 18-vuotiaalle nuorellemiehelle. Bonuksena tuonikäiset saa juotettua erittäin edullisesti humalaan (muutama siideri/olut saattaa riittää) ja joukosta löytyy vielä neitsyitäkin, toisin kuin täysi-ikäisistä (ylipainoisia, rumia ja muita kauhistuksia lukuunottamatta).[/QUOTE]

:laugh: Jee! Nyt mulle on nimikekin: muu kauhistus (complicated horrible bitch). En onnistunut pääsemään neitsyydestä ennen täysi-ikäisyyttä.

mä menetin 14-v neitsyyden 27v naimisissa olevalle 3 lapsen isälle!
ei niin kiva kokemus. tietty olin kännis ku käki :/
ja niin teini et luulin et tuo mies rakastaa mua, viikko säädettiin ja kuulin että se oli sielä missä silloin asuin vaa moikkaa veljeensä ja vanhoi kavereit ja palas sit perheensä pariin.
ja et sil on tapana hakee neitsyitä säätöjä kun yksin reissaa. siin teille.

tuossa ei ole mitään pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja teininä mokaillut;22880717:
ei niin kiva kokemus. tietty olin kännis ku käki :/
ja niin teini et luulin et tuo mies rakastaa mua, viikko säädettiin ja kuulin että se oli sielä missä silloin asuin vaa moikkaa veljeensä ja vanhoi kavereit ja palas sit perheensä pariin.
ja et sil on tapana hakee neitsyitä säätöjä kun yksin reissaa. siin teille.

tuossa ei ole mitään pahaa.
Olit koko viikon kännissä? :popcorn:

Alkuperäinen kirjoittaja teininä mokaillut;22880717:

Teko oli selkeästi lainvastainen. 27-vuotiaan pitää varmistaa, ettei hän harrasta seksiä alle 16-vuotiaan kanssa. Alaikäisen halu harrastaa seksiä ei tuossa tapauksessa poista teon rangaistavuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22880761:
Teko oli selkeästi lainvastainen. 27-vuotiaan pitää varmistaa, ettei hän harrasta seksiä alle 16-vuotiaan kanssa. Alaikäisen halu harrastaa seksiä ei tuossa tapauksessa poista teon rangaistavuutta.

Juuri näin.

Sen sijaan ap:n kuvailema seurustelusuhde on täysin laillinen ja normaali.

Joka on alkanut seurustella 18 vuotiaan pojan kanssa. Äiti antaa tytön olla pojan luona yötä ja myös poika on ollut useasti tytön luona yötä.
Olen koittanut jutella äidin kanssa siitä, että hän edesauttaa nuorten seksikokeiluja. Tuon ikäisen tytön ei vielä kuuluisi seksiä ajatella ja varsinkaan tuon ikäisen pojan kanssa. Olen myös koittanut sanoa äidille, että poika ei ole ihan terve päästään kun haluaa olla noin nuoren tytön kanssa, luulisi baareista löytyvän saman ikäisiä tyttöjä.
Äiti vihoittelee minulle nyt ja mielestäni aivan turhaan.
Olen surullinen tytön puolesta koska joutuu tuollaiseen mukaan :(

Minä olin tuon ikäinen kun aloin ensimmäisen mieheni kanssa seurustelemaan. Hän tosin oli kyllä paljon vanhempi kuin 18 :D

Reilua vuotta myöhemmin mentiin sitten naimisiin ja naimisissa pysyttiin 19 vuotta kunnes kuolema erotti.

Ihana ketju :heart::laugh:
Jos mun tyttö pääsee 16 vuotiaaksi saakka impenä niin olen jo aika helpottunut :D
Eikä sitä seksiä kyllä vielä tässäkään iässä aina sängyssä (tai kotona) harrasteta :saint:

Yhteistyössä