Meillä kävi kylässä mun ystävä ja tämän kaveri jota en ennestään tuntenut. Tällä kaverilla 19v on 7kk ikäinen vauva. No meilä alko isot lapset syömään ja vauveli sitten osotti vähän nälän merkkejä ni kysäsin että ottaisko vauvaki jotakin, että mulla osli vaikka jotaa purkki soseita kaapissa kun mun 1v syö niitä joskus välipalaks. Ja meillä siis oli makkaraa ja raskiksia. Ni kaveri siihen et vois se vauva syödä ranskalaisia ja niitä saikin. Mut sitte tää kaveri alkaa luetella et kun on niin akikki ruokainen vauva muuten mut mitään "vauvanruokia" siis kaupan purkkiruokaa ei oo syöny ollenkaan kun ei tykkää niistä. Jotenki piti sitä ihan ylpeyden aiheena ettei vauva syö vauvan ruokaa.
No eipä sekään vielä mitään, mutta kerto sitte et vauva oli mummolassaki syöny aikuisten ruokaa joka oli aikuisille maustettu, lohta ja muusia ja pippurikastiketta. Ja muutenki hyvin kuulemma maistuu ihan tavalliset ruuat ja mausteet. Musta on aika kummallista että annetaa noin pienelle suolat ja rasvat ja kermat sun muut.
Mitenkäs muilla mausteet on vauvoille maistunu?
No eipä sekään vielä mitään, mutta kerto sitte et vauva oli mummolassaki syöny aikuisten ruokaa joka oli aikuisille maustettu, lohta ja muusia ja pippurikastiketta. Ja muutenki hyvin kuulemma maistuu ihan tavalliset ruuat ja mausteet. Musta on aika kummallista että annetaa noin pienelle suolat ja rasvat ja kermat sun muut.
Mitenkäs muilla mausteet on vauvoille maistunu?