Kaverini oleilee meillä vaikka en ole kotona!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Awkward
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli vähän samanlaiset kuviot, tosin olimme kaikki läheisiä ystäviä keskenämme. En suostunut millään uskomaan, että olisivat menneet mieheni kanssa pidemmälle vaikka asiasta minulle nainen suoraan sanoi. Mieheni kielsi asian jyrkästi. Sittemmin aloin uskomaan mitä todellisuudessa oli tapahtunut ja lähdin lasten kanssa.

Meillä oli vastaanvanlainen kuvio. Naapuri kyläili, kun olin poissa vaikkapa työmatkalla. Kotona ollessani hän kävi harvoin. Kun kerroin havainnoistani miehelleni, hän piti minua mustasukkaisena. Hän kertoi vain haluavansa olla avuksi naapurille. Myöhemmin mieheni oppi tuntemaan naapurin ja tämän leväperäisyyden paremmin ja ymmärsi, että ehkäpä ajatuksissani voi olla perääkin. Miestäni viehätti naapurissa se, että hänen seurassaan mies koki olevansa arvostettu. Tämän vuoksi mieheni tapasi naapuria mielellään ja auttoi kaikissa vastaantulevissa asioissa. Naisen käytöksestä arvostuksen huomasi hyvin, sillä minun sanomiseni hän ohitti täysin, mutta mieheltäni hän kysyi mielipiteitä ja neuvoja kaikenlaiseen kuten työpaikan ongelmiin jne. Omaa miestään naapuri sen sijaan ei pitänyt arvossaan, vaikka mielestäni mies on hyvinkin esimerkillinen puoliso ja isä.

Oma oppini tästä on se, että omiin tuntemuksiin kannattaa luottaa ja että toista osapuoltakin on syytä varoittaa, jos tilanne tuntuu epäilyttävälle.

[QUOTE="Vieraana";30808805]Ei todellakaan kuulostaa että olis iskemäs miestäs. Huolestuttava asenne monella, jos miehen oma naispuolinen kaveri olis kylässä niin olisko sekin muka iskemässä miestänne?
Kuulostaa tosiaan että yksinäinen, ei jaksa lasten kans aina yksin, haluaa että lapsilla seuraa toisista lapsista. Pitää ehkä miestäkin ihmisenä eikä sukupuolielimenä. Eikä yh tee hänestä epäluotettavampaa, ei kaikki yh:t halua jonkun miestä itselleen. Mutta tehkää asia selväksi.[/QUOTE]

Mullekin tuli mieleen, että jos naisen lapset onkin pyytäneet, että "äiti, mennään taas sen ap:n luokse leikkimään, kun on tylsääää..." Ja kaveri kuvittelee, että on tervetullut, vaikka ap on töissä.

Yhteistyössä