Kaverista huolestunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mam84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mam84

Jäsen
09.05.2004
333
0
16
No heip!
Haluan mielipiteitä aiheesta "vauvakuumeinen kaveri". Erittäin hyvällä ystävälläni on vauvakuume, tai oikeastaan vain hirmuinen tarve saada lapsia. Tämä on ihan hyvä juttu joo, mutta koska ystävälläni ei ole mitenkään vakituista suhdetta ja tuntuu kuin hän olisi henkisestikkin aivan tuuliajolla. Ehkäisyä ei oikeastaan käytä nykyisen kanssa vaikka tämänhetkinen poikaystävä ei välttämättä lapsia haluaisikaan. Eli pelaavat riskillä, vaikka ystäväni taannoin sanoi, ettei edes välttämättä rakasta poikaystäväänsä ja haluaa jossain vaiheessa erota tästä. Ystäväni pelkää jäävänsä yksin, ja siksi ei jätä poikaystäväänsä ennen kuin on jo suhteessa toisen kanssa. Näin on ollut jo pitkään. Pelkään että hän hankkiutuu tieten tahtoen raskaaksi vain siksi ettei jäisi yksin. Että olisi edes se lapsi. Ystäväni on parikymppinen ja olen yrittänyt puhua hänelle asiasta hienotunteisesti, koska hän loukkaantuu helposti, enkä haluaisi kuitenkaan menettää hänen ystävyyttään.
Jos jollain on oikein hyviä neuvoja asian suhteen, niin tänne kiitos. En oikein tiedä enää mitä tehdä. Olen hänestä huolestunut.

olisi varmaan helpompi lukea tekstisi ja saisi jotain selvää jos viitsisit vähän jäsennellä tekstiäsi et taida olla itsekkään mikään ruudinkeksiä vai tässä sulle hyvä neuvo elä ja anna toistenkin elää mitä sitä etukäteen murehtimaan saathan sitten lapsillesi seuraa on minunkin kaverini sanonut että lapset ovat tärkeitä hänellä ei siis vielä lapsia isä ehdokas kyllä ja nyt taitaa olla pullat uunissa varmaan sitten heivaa ukon pihalle kun huomaa ettei siitä oo mihinkään

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
olisi varmaan helpompi lukea tekstisi ja saisi jotain selvää jos viitsisit vähän jäsennellä tekstiäsi et taida olla itsekkään mikään ruudinkeksiä vai tässä sulle hyvä neuvo elä ja anna toistenkin elää mitä sitä etukäteen murehtimaan saathan sitten lapsillesi seuraa on minunkin kaverini sanonut että lapset ovat tärkeitä hänellä ei siis vielä lapsia isä ehdokas kyllä ja nyt taitaa olla pullat uunissa varmaan sitten heivaa ukon pihalle kun huomaa ettei siitä oo mihinkään

onkos sulla vintti pimeenä?? mä sain ihan hyvin selvää.

Mihin ne välimerkit itseltäsi jäi? :D Provo...

Voi kun ollaan taas niin täydellisiä, vai mitä sä meinaat??????

Kuulostaa tutulta...
Itse en ole hirveästi tekemisissä samankaltaisen kaverini kanssa, tosin hänellä on muutenkin ongelmia itsensä kanssa... muuttui ihan oudoksi kun erosi ensimmäisestä avomiehestään. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Onkohan meillä yhteinen kaveri, toin miun on jo yli 30v.

Oliskin jo siinä iässä, mut vasta parikymppinen. Lisäksi opiskelee vielä (tosin jo toinen ammatti) mut kun itse oon kituuttanu noilla minimi -korvauksilla, niin en sitä toiselle sois. Varsinkaan jos joutuis lapsen itse huolehtimaan.

Ja kaiken lisäksi pyörii päässä ajatus, että ei tiedä kuinka vaativaa puuhaa
lasten kasvatus on. Ei se oo helppoo, ja sit kun kyllästyy, niin vois antaa sen lapsen pois. Ei onnistu!

Ap:lla oli sentään isot kirjaimet ja välimerkit paikallaan.