A
almandoz
Vieras
Olin kirpparilla ja menin kassalle maksamaan ostokseni. Kun olin maksanut ja lähdössä pakkaamaan tavarani niin portti alkoi piipittää. Paikalle tuli toinen myyjä ja kyseli että onko mulla uusia vaatteita tai jotain mihin olis jääny hälytin. Siinä paniikissa en saanu päähäni muuta kun että päälläni oleva tunika oli uusi. Myyjä pyysi avaamaan takkia ja tunnustelemaan josko hälytin löytyis. Ei löytyny... :snotty: Sitten kokeiltiin mun laukkua siitä portista eikä hälyttäny ja menin itse uudestaan siitä portti alko heti piipittää.. Mulle tuli kauhee paniikki että mitähän tästä tulee ja sanoin että en todellakaan ole varastanu mitään. Tyhjensin kaikki taskuni ja naama punasena vakuuttelin että en todellakaan tiedä miksi portti hälyttää. Sitten tiputin kännykkäni ja kaikki tavarani lattialle kun paniikissa ähelsin siinä kun en tienny miten päin olisin ollu.. Ja tietenkin siihen oli kerääntyny kauhee lauma asiakkaita töllisteleen. Myyjä onneksi uskoi ja sanoi, että kannattaa kotona tsekkaa vaatteet että oisko niihin jääny hälytin. Lähin aika livakkaan menee siitä sitten...
Kotona kävin vaatteet läpi ja huomasin että farkkuihini oli jäänyt pieni, ommeltu hälytin, jossa luki isolla että pitää leikata pois ennen käyttöä.. Olin ostanut farkut pari päivää ennen enkä ollut käyttänyt niitä kuin kotona vaan.. Sehän siellä piippas koko ajan... :ashamed:
Kotona kävin vaatteet läpi ja huomasin että farkkuihini oli jäänyt pieni, ommeltu hälytin, jossa luki isolla että pitää leikata pois ennen käyttöä.. Olin ostanut farkut pari päivää ennen enkä ollut käyttänyt niitä kuin kotona vaan.. Sehän siellä piippas koko ajan... :ashamed: