Kävikö kukaan Huimalan reippailumarkkinoilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Kyselin sitä jo aikasemmin... että kantsiiko mennä?

Mutta kävin sitten kuitenkin :) Ihan kivat ostot tein ja sain 15euroa rahaa kulumaan ja ilmatteeksi vielä uuden kaksplus sekä leppislehden :)

Kävikö kukaan muu ostoksilla?
 
Kukaan ei käyny?? Nyt ymmärrän miksi siellä ei ollu kuin pari hassua myyjää sekä ostajaa... Onkohan huonosti mainostettu vai miksi näin minimaalinen osallistuminen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Kukaan ei käyny?? Nyt ymmärrän miksi siellä ei ollu kuin pari hassua myyjää sekä ostajaa... Onkohan huonosti mainostettu vai miksi näin minimaalinen osallistuminen...

No ei sitä kyllä missään mainostettukaan.
Täältä kuulin ekan kerran siitä maanantaina. Oltiin vaan jo ostettu liput Muumikonserttiin, ja olisin halunnut mennä tuonnekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Kukaan ei käyny?? Nyt ymmärrän miksi siellä ei ollu kuin pari hassua myyjää sekä ostajaa... Onkohan huonosti mainostettu vai miksi näin minimaalinen osallistuminen...

No ei sitä kyllä missään mainostettukaan.
Täältä kuulin ekan kerran siitä maanantaina. Oltiin vaan jo ostettu liput Muumikonserttiin, ja olisin halunnut mennä tuonnekin.

Ilmeisesti ei mainostettu ei. Tosi outo juttu. Miten se voi olla supersuosittu, kun ei edes mainosteta. Täältä mäkin siitä luin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Kukaan ei käyny?? Nyt ymmärrän miksi siellä ei ollu kuin pari hassua myyjää sekä ostajaa... Onkohan huonosti mainostettu vai miksi näin minimaalinen osallistuminen...

No ei sitä kyllä missään mainostettukaan.
Täältä kuulin ekan kerran siitä maanantaina. Oltiin vaan jo ostettu liput Muumikonserttiin, ja olisin halunnut mennä tuonnekin.

Ilmeisesti ei mainostettu ei. Tosi outo juttu. Miten se voi olla supersuosittu, kun ei edes mainosteta. Täältä mäkin siitä luin.

Kuinka vaikeaa olisi ollut mainostaa sitä esim. täällä netissä? Ei varmaan ole edes kovin kallista.
Jos luottaa siihen, että porukka tulee, kun paikan omilla nettisivuilla kerrotaan siitä, niin tuo on tulos -laihaksi jää. Kunpa järjestäisivät uudelleen ja mielellään vähän pidemmällä varoitusajalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Kukaan ei käyny?? Nyt ymmärrän miksi siellä ei ollu kuin pari hassua myyjää sekä ostajaa... Onkohan huonosti mainostettu vai miksi näin minimaalinen osallistuminen...

No ei sitä kyllä missään mainostettukaan.
Täältä kuulin ekan kerran siitä maanantaina. Oltiin vaan jo ostettu liput Muumikonserttiin, ja olisin halunnut mennä tuonnekin.

Ilmeisesti ei mainostettu ei. Tosi outo juttu. Miten se voi olla supersuosittu, kun ei edes mainosteta. Täältä mäkin siitä luin.

Kuinka vaikeaa olisi ollut mainostaa sitä esim. täällä netissä? Ei varmaan ole edes kovin kallista.
Jos luottaa siihen, että porukka tulee, kun paikan omilla nettisivuilla kerrotaan siitä, niin tuo on tulos -laihaksi jää. Kunpa järjestäisivät uudelleen ja mielellään vähän pidemmällä varoitusajalla.


Mäkää en ollut koskaan kuullu moisesta. Pari kertaa ollaan kyseisessä paikassa muutenkin vaan käyty. Mielenkiinnosta menin kattoo ja yllätyin kun osallistuja määrä oli niin pieni. Joo jos yhtenä nimenä tilaisuudelle on "kaksplus" niin luulisi mainostavan täällä! Tavottaisi paljon kiinnostuneita.
 

Yhteistyössä