Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hyvä et löyty syyitse olen ravannut kilpirauhasten takia lääkärissä kohta vuoden eikä asiat etene mihinkään suuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hyvä et löyty syyitse olen ravannut kilpirauhasten takia lääkärissä kohta vuoden eikä asiat etene mihinkään suuntaan.
No miksä niissä on? Tai siis, onko arvoissa jotain häikkää? Höh. :/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hyvä et löyty syyitse olen ravannut kilpirauhasten takia lääkärissä kohta vuoden eikä asiat etene mihinkään suuntaan.
mul on kyhmyjä kilpirauhasessa sekä arvojen mukaan kilpirauhasen vajaatoiminta.. mut en saa lääkitystä koska toinen kilpirauhasarvo on ihan ok :snotty: eli tässä odotellaan että se toinen arvo tippuu alas tai että kyhmyt kasvaa että saan sen lääkityksen.. rasitus..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hyvä et löyty syyitse olen ravannut kilpirauhasten takia lääkärissä kohta vuoden eikä asiat etene mihinkään suuntaan.
mul on kyhmyjä kilpirauhasessa sekä arvojen mukaan kilpirauhasen vajaatoiminta.. mut en saa lääkitystä koska toinen kilpirauhasarvo on ihan ok :snotty: eli tässä odotellaan että se toinen arvo tippuu alas tai että kyhmyt kasvaa että saan sen lääkityksen.. rasitus..