Kävin sitten lääkärissä ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shine

Jäsen
26.10.2007
809
0
16
oli poskiontelontulehdus! Hyvä, että selvis. Ei oo ku 3 viikkoo ollu kuumetta, nyt melkein viikon 38 tai vähän alle.

Kuulemma röörit onteloissa ihan täynnä. No ööhh, ei ihmekkään sitten, miks pääkin on ollu HIUKAN kipee viime aikoina. :headwall: :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyvä et löyty syy :) itse olen ravannut kilpirauhasten takia lääkärissä kohta vuoden eikä asiat etene mihinkään suuntaan.

No miksä niissä on? Tai siis, onko arvoissa jotain häikkää? Höh. :/ :)

mul on kyhmyjä kilpirauhasessa sekä arvojen mukaan kilpirauhasen vajaatoiminta.. mut en saa lääkitystä koska toinen kilpirauhasarvo on ihan ok :snotty: eli tässä odotellaan että se toinen arvo tippuu alas tai että kyhmyt kasvaa että saan sen lääkityksen.. rasitus..

hyvä et löyty syy :) itse olen ravannut kilpirauhasten takia lääkärissä kohta vuoden eikä asiat etene mihinkään suuntaan.

mul on kyhmyjä kilpirauhasessa sekä arvojen mukaan kilpirauhasen vajaatoiminta.. mut en saa lääkitystä koska toinen kilpirauhasarvo on ihan ok :snotty: eli tässä odotellaan että se toinen arvo tippuu alas tai että kyhmyt kasvaa että saan sen lääkityksen.. rasitus..

No johan on! :o Että pitää odotella ja tulla vielä kipeemmäks, että hoidetaan!? :o En kyllä suostuis paljoo odotteleen sun asemassa! :/ :hug: :)

Sain kovat lääkkeet tohon p.o.tulehdukseen: aiheuttaa ripulia ja hiivaa. Hienoa. :D :laugh: :D

Missä ne kyhmyt tuntuu?

Yhteistyössä