käviskö tällainen tunika häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, ja siis on mun mielestä tunikoitakin juhlavia, mutta toi ei ole

millainen on juhlava tunika?

No en nyt osaa tarkemmin kuvata, mutta oli mulla ainakin odotusaikana sellainen ohutta sifonkia oleva yksinkertainen kaunis tunika, hienot samettireunat pääntiessä, oli musta täysin juhlavaate.

lähde kauppoihin kiertämään, siellä on nyt alessa tosi hienoja juhlavaatteita ja ihan joka lähtöön..

etkai sä nyt oikeasti ole sulkeutunut neljän seinän sisälle ettei sen vertaa voi kaupoissa käydä?

No en nyt osaa tarkemmin kuvata, mutta oli mulla ainakin odotusaikana sellainen ohutta sifonkia oleva yksinkertainen kaunis tunika, hienot samettireunat pääntiessä, oli musta täysin juhlavaate.

tuohan on sifonkia. mikä siinä on sellaista ettei käy häihin? miksi tuo musta, minusta aivan tavallinen toppi on juhlava mutta esim, tämä ei? mä en vaan kyllä tajua millään kun mun silmiin ne on ihan samalla viivalla...

Alkuperäinen kirjoittaja .......:
lähde kauppoihin kiertämään, siellä on nyt alessa tosi hienoja juhlavaatteita ja ihan joka lähtöön..

etkai sä nyt oikeasti ole sulkeutunut neljän seinän sisälle ettei sen vertaa voi kaupoissa käydä?

mä olen kiertänyt kaupat, kävin 7 liikkeessä yks päivä. ei sieltä löydy ison koon vaatteita, 36-38 oli

tuohan on sifonkia. mikä siinä on sellaista ettei käy häihin? miksi tuo musta, minusta aivan tavallinen toppi on juhlava mutta esim, tämä ei? mä en vaan kyllä tajua millään kun mun silmiin ne on ihan samalla viivalla...

No kun tuo on tuollainen mustalaishörhelö, mutta ilmeisesti sulla ei oikein tyylitajua ole, joten et pysty näkemään eroa.

tpl_MainImageLarge_p

Jos toi näyttää arkivaatteelta niin miltähän sitten juhlavaatteen pitäisi näyttää. :o
Mun mielestä toi on kaikkea muuta kuin arkinen.

Ihan hyvin sopii esim. mustien tai harmaidenkin fiksujen housujen kanssa. Ainakin omien kokemusten mukaan häihinkään ei enää kaikki pukeudu kovin juhlavasti, ennemmin tuollainen tunika kuin joku trikoojutska. Ne on sit jo arkivaatteita. Mä en ainakaan tunne ketään, joka tuollaista tunikaa käyttäis arkena, ehkä sit hiukan nuoremmat. Kukin tyylillään, tärkeintä et viihtyy, eikä näytä siltä kuin olis menossa hautajaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Piste iin päälle:
tpl_MainImageLarge_p

Jos toi näyttää arkivaatteelta niin miltähän sitten juhlavaatteen pitäisi näyttää. :o
Mun mielestä toi on kaikkea muuta kuin arkinen.

Ehkä me toiset sitten pukeudumme juhlavammin arkeenkin :D
Tunika on kaunis,muttei näytä juhlavaatteelta.

ei, ei, ei. Liian arkinen tuo paita. Minusta juhliin pitää pukeutua juhlavasti ja lihavakin löytää mekkoja, hameita, jakkuja ja erittäin kauniita ja vielä edullisesti. Tiedän sen, koska olen itsekin lihava ja aina on juhlissa, mekko, hame jne. päällä.

Ostat jostain nettikaupasta perus-kotelomekon. Nyt alesta saat edullisesti. Siinä on sitten juhlakolttua vuosiksi eteenpäin; muuntelet koruilla, huiveilla, laukilla, jakuilla aina tilaisuuteen sopivaksi. Perus-kotelomekko sopii joka vartalolle.

Yhteistyössä