Käytätkö kosteuspyyhettä wc-käynnin jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pyyhitkö pyllyn kosteuspyyhkeeseen tai pesetkö pyllyn bideellä joka kakkaamis kerran jälkeen? Luin että monet ihmiset tekee näin, luulin että minä olin tähän asti 25v ajan käynyt vessassa oikein eli muutaman kerran wc-paperilla pyyhin kakkaamisen jälkeen ja luotan että sillä lähti kaikki tarpeellinen ja that's it. :eek:

Voisiko joku kertoa mulle miten on mahdollista että perseeni jää paskaiseksi jos pyyhin 2 kertaa ja seisaaltaan, koska kakka on tippunut pönttöön joten se ei voi mitenkään liiskaantua perskannikoiden väliin ja kakkaamisen jälkeen reiän ympärille ei jää paljon kakkaa?
 
Sillä paperilla vain levittelet ne paskarantut pitkin vakoa. Olet ilmeisesti sinkku? Ja tulet sellaisena pysymään. Perseenhajuiset naiset ei ole hot (n)
Olen sinkku tällähetkellä, mutta olen myös seurustellut, eikä oo ystävät tai kumppanit valittaneet hajusta tai muutkaan ihmiset. Enkä ole huomannut itsekään haisevani, joten tuskin haisen. Ennen seksiä käyn myös aina alapesulla. Eikä oo aikuisiällä myöskään tullut jarrutusjälkiä pikkuhousuihin. Minut on ilmeisesti sitten lapsesta asti opetettu pyyhkimään väärin, kerta oon oppinut siihen että pylly pyyhitään seisaaltaan ja pari pyyhkäisyä riittää.
 
Kosteuspyyhkeellä olen luullut vain puhdistettavan vauvojen peppuja tai pyyhkäistävän kasvoja tai että sillä poistetaan meikki. En ole ikinä pitänyt hyvänä ideana kosteuspyyhkeiden pidempiaikaista käyttöä alapää alueella koska eikös ne sisällä kemikaaleja ja alkoholia jotka voi ärsyttää ihoa? Bideetä olen käyttänyt ainoastaan runsaiden kuukautisten aikana. Olen myös kuullut että jos wc-paperilla pyyhkii pyllyn useamman kerran, esim 7 kertaa niin pylly ja peräaukko voi ärtyä jo siitä liiasta pyyhkimisestä, eikä varmasti jatkuva peseminenkään ja pyyhkeellä hinkkaaminen ole hyväksi... Siksi olen ajatellut että max 3 pyyhkimiskertaa kakkaamisen jälkeen riittää, jos siis vatsa on toiminut normaalisti, ripulin jälkeen tietty pitää suihkussa käydä. Eikä myöskään ole esiintynyt ihottumaa tai kutinaa joten senkin takia oon ajatellut että kaikki tarpeellinen on lähtenyt 2 pyyhkimisellä. Ilmeisesti mulla on sitten huono hygienia jos 2 kertaa wc paperilla pyyhin pyllyn ulostamisen jälkeen ja kerran päivässä käyn alapesulla.
 
No vanhan vitsin mukaan, jos heräät aamulla naama kakassa, niin pesetkö kunnolla saippualla vai tyydytkö hinkkaamaan vähän talouspaperilla?

Itse pesen aina. Käytännössä (koska kaikkia kuitenkin kiinnostaa valtavasti) kakkoshätä osuu aamutoimien yhteyteen niin, että ensin vessa ja sitten suihku. Siis paperilla pöntöllä ja sen jälkeen pesu. Näin ei yleensä tarvitse asialla päätään vaivata kun peba on puhdas.
 
Voisiko joku kertoa mulle miten on mahdollista että perseeni jää paskaiseksi jos pyyhin 2 kertaa ja seisaaltaan, koska kakka on tippunut pönttöön joten se ei voi mitenkään liiskaantua perskannikoiden väliin ja kakkaamisen jälkeen reiän ympärille ei jää paljon kakkaa?
Miksi pyyhit seisaaltaan?
Kuulostaa oudolta.

Ja kyllähän se riippuu siitä kakastakin. Jos on maha löysällä, tavaraa lentää laajemmalle :D
 
Miksi pyyhit seisaaltaan?
Kuulostaa oudolta.

Ja kyllähän se riippuu siitä kakastakin. Jos on maha löysällä, tavaraa lentää laajemmalle :D
Koska tuo tapa on jäänyt mulle lapsesta saakka. Nousin eka potalta tai pöntöltä ylös ja sitten vasta äiti pyyhki pepun. Oon miettinyt että osaisinko pyyhkiä istualteen niin en usko, koen sen hankalaksi ja ällöttää tunkea käsi pönttöön.

Siis onko teillä lapsesta saakka pesty kakkaamisen jälkeen pylly bideellä vai millon opettelitte tämän taidon?
 
No vanhan vitsin mukaan, jos heräät aamulla naama kakassa, niin pesetkö kunnolla saippualla vai tyydytkö hinkkaamaan vähän talouspaperilla?

Itse pesen aina. Käytännössä (koska kaikkia kuitenkin kiinnostaa valtavasti) kakkoshätä osuu aamutoimien yhteyteen niin, että ensin vessa ja sitten suihku. Siis paperilla pöntöllä ja sen jälkeen pesu. Näin ei yleensä tarvitse asialla päätään vaivata kun peba on puhdas.
Naama on mielestäni eri asia kuin peppu. Tottakai naama pyyhitään kosteella jos siinä jotain likaa on. Mutta pepun oon tottunut pesemään iltapesun yhteydessä, muuten en sitä pese. Olen ajatellut että paperilla lähtee kaikki tarpeellinen, mikään ei haise varsinkaan housujen läpi ja tuskin kenenkään naama mun pepussa kiinni on, loput lähtee iltapesun yhteydessä.
 
Koska tuo tapa on jäänyt mulle lapsesta saakka. Nousin eka potalta tai pöntöltä ylös ja sitten vasta äiti pyyhki pepun. Oon miettinyt että osaisinko pyyhkiä istualteen niin en usko, koen sen hankalaksi ja ällöttää tunkea käsi pönttöön.

Siis onko teillä lapsesta saakka pesty kakkaamisen jälkeen pylly bideellä vai millon opettelitte tämän taidon?
Aikuisena opetellut. Taisi tulla raskausaikana tavaksi, kun silloin tuli peräpukamia :D
 
Aikuisena opetellut. Taisi tulla raskausaikana tavaksi, kun silloin tuli peräpukamia :D
Okei, ymmärrän että tuosta on tullut sulle uusi normi kun ollut tuollainen tilanne, mutta minusta tuntuu että hirveän vaikea muuttaa tapaa jonka mukaan toiminut jo 25 vuotta ja muutenkin tuntuu kauhistuttavalta että vasta nyt älyäis että vanhemmat on opettanu toimimaan vessassa väärin!
 
Mulla kakka ei ikinä sotke pyllyposkia, ei koskaan.
Saatan mennä suihkuun, jos vatta on ollut tosi kuralla mutta yleisesti ottaen paperointi piisaa oikein hyvin..eikä ole pöksyissäkään ollut mitään rantuja.
 
On vielä yks vaihtoehto, kostuttaa wc-paperituppoa pikkuisen hanan alla, ja vetää kuiva-paperipyyhinnän jälkeen vielä sillä. Ei tuu kemikaaleja.

Mut se vähän vaihtelee tilanteesta että mitä mä tuolle pyllylleni teen...kotipäivinä en jaksa pestä kakkoja käsisuihkulla vaan pelkkä paperipyyhintä riittää.

Töissä käytän paperipyyhinnän jälkeen vettäkin, ja jos on menkkapäivä töissä niin mulla on kaupan kosteuspyyhkeitä mukana, saa toosan nopeasti raikkaaksi. :giggle:

...koska jossain toimistossa kun työkaveri istuu tuolissa ja itse seisoo vieressä, niin oma alapää on siinä toisen nenän korkeudella. :oops:
 
Viimeksi muokattu:
On vielä yks vaihtoehto, kostuttaa wc-paperituppoa pikkuisen hanan alla, ja vetää kuiva-paperipyyhinnän jälkeen vielä sillä. Ei tuu kemikaaleja.

Mut se vähän vaihtelee tilanteesta että mitä mä tuolle pyllylleni teen...kotipäivinä en jaksa pestä kakkoja käsisuihkulla vaan pelkkä paperipyyhintä riittää.

Töissä käytän paperipyyhinnän jälkeen vettäkin, ja jos on menkkapäivä töissä niin mulla on kaupan kosteuspyyhkeitä mukana, saa toosan nopeasti raikkaaksi. :giggle:

...koska jossain toimistossa kun työkaveri istuu tuolissa ja itse seisoo vieressä, niin oma alapää on siinä toisen nenän korkeudella. :oops:
Siis missä sää oot töissä jos siellä nuuhkutellaan tuheroita päivät pitkät:eek:
 
Herttinen sentään, kuin pitkä sää oot jos se on toisten nenän korkeudella sillon kun ne istuu?:eek:
Nyt oli mun pakko mennä keittiön ruokapöydän ääreen seisomaan. :ROFLMAO:
Korjaan sanani, ei se peba nyt ihan korkeuksissa leiju, mut 20 cm standardikorkusen pöydän yläpuolella.
 
Koska tuo tapa on jäänyt mulle lapsesta saakka. Nousin eka potalta tai pöntöltä ylös ja sitten vasta äiti pyyhki pepun. Oon miettinyt että osaisinko pyyhkiä istualteen niin en usko, koen sen hankalaksi ja ällöttää tunkea käsi pönttöön.

Siis onko teillä lapsesta saakka pesty kakkaamisen jälkeen pylly bideellä vai millon opettelitte tämän taidon?
Minä ainakin pyyhin lasten peput kun ne oli vielä pöntöllä. Olihan ne kaksinkerroin siinä mutta silti istuallaan
 
Mä joskus ihmettelin, että ovatko mun lapsoset ihan täyspäisiä kun nappasivat lähtiessään rullan mukaansa koska vessapaperi oli loppu isänsä luona.

:LOL: Oikeasti ei muka tul mieleen käyttää bideesuihkua tossa tilanteessa?
 
On vielä yks vaihtoehto, kostuttaa wc-paperituppoa pikkuisen hanan alla, ja vetää kuiva-paperipyyhinnän jälkeen vielä sillä. Ei tuu kemikaaleja.

Mut se vähän vaihtelee tilanteesta että mitä mä tuolle pyllylleni teen...kotipäivinä en jaksa pestä kakkoja käsisuihkulla vaan pelkkä paperipyyhintä riittää.

Töissä käytän paperipyyhinnän jälkeen vettäkin, ja jos on menkkapäivä töissä niin mulla on kaupan kosteuspyyhkeitä mukana, saa toosan nopeasti raikkaaksi. :giggle:

...koska jossain toimistossa kun työkaveri istuu tuolissa ja itse seisoo vieressä, niin oma alapää on siinä toisen nenän korkeudella. :oops:
Miksi muut istuvat ja sinä seisot?
 

Similar threads

V
Viestiä
24
Luettu
679
Aihe vapaa
vierailija
V
V
Viestiä
2
Luettu
538
Aihe vapaa
vierailija
V
S
Viestiä
59
Luettu
5K
Aihe vapaa
Koiraihminen
K

Yhteistyössä