V
vierailija
Vieras
Kotona pyyhin ensin paperilla ja huuhtelen sitten käsisuihkulla pyllyn. Mökillä käytetään kosteuspyyhkeitä ulkohuussissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se esittelee tussunsa tuoksuja muille.Miksi muut istuvat ja sinä seisot?
Mulla kakka ei ikinä sotke pyllyposkia, ei koskaan.
Saatan mennä suihkuun, jos vatta on ollut tosi kuralla mutta yleisesti ottaen paperointi piisaa oikein hyvin..eikä ole pöksyissäkään ollut mitään rantuja.[/QUOTE]Katsopas mikroskoopilla uudestaan....
Koska siitä maksetaan meille.Miksi muut istuvat ja sinä seisot?
Jos käyt aamulla paskalla ja menet vasta illalla suihkuun niin kakka on jo kuivunut perseeseen.paperilla pyyhin, käyn kuitenkin suihkussa päivittäin, joskus kahdestikin, joten riittänee että siellä pesee.
Echolle maksetaan seisomisesta. wow. minäkin pystyisin siihen.Koska siitä maksetaan meille.
en vissiin sanonut missä vaiheessa päivää käyn suihkussa. ja ei sinne kyllä paperilla pyyhkimällä kakkaa jää. jos et usko niin otappa seuraavalla kerralla peili käteen ja katso.Jos käyt aamulla paskalla ja menet vasta illalla suihkuun niin kakka on jo kuivunut perseeseen.
Olet suttuperseen vissiin sanonut missä vaiheessa päivää käyn suihkussa. ja ei sinne kyllä paperilla pyyhkimällä kakkaa jää. jos et usko niin otappa seuraavalla kerralla peili käteen ja katso.