Käyttekö lasten kanssa terasseilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en todellakaan!

Kyllä ne terassireissut on ihan aikuisten juttuja.

Ihan kotiterassilla grillatessa tai mökillä saa ottaa olusen/siiderin/viinilasin, mutta en vie lapsiani örveltävien ääliöiden sekaan terasseille.

Olin muuten ravintolan terassilla kaverin kanssa alkuviikosta ja päiväaikaan, molemmilla oli vauva mukana ja syötiin eikä kumpikaan polttanut. Mutta siis alkoholipitoiseen terassioleiluun ei kuulu lapset.

No en todellakaan käy, en päivällä enkä illalla. En tosin juo enkä polta, että eipä siellä terassilla minullekaan mitään hupia olisi. Kivako se lapsenkin siellä olisi notkua, ei pääse juoksentelmaan eikä oikein muutakaan kivaa puuhaa.

Ollaan mekin käyty lasten kans terassilla aurinkoisena päivänä.Lapset ottavat jäätelön tai limun ja aikuiset oluen tai siiderin. Ja ei sillon tolkuttomasti juoda.Kai sitä voi juoda vain yhden tai kaksi ja sitten lähteä.Miksi alkoholiin oletetaan aina kuuluvan humaltuminen tai jotain muuta ikävää?

Lapset ei kuulu terassille. Joskus olen nähnyt tapauksen, jossa lapsi odotti vanhempiaan/äitiään aidan toisella puolella.

Vaikka vanhempi käyttäytyisi "selvästi", terassilla on humaltuneita ihmisiä, johon seuraan lapsi ei kuulu.

Juu saatan käydä terassilla lasten kanssa kahvilla ja jädellä :) alkoa en ikinä ota lasten seurassa ikinä. Enkä tupakoi muutenkaan, enkä salli että mun lasten seurassa kukaan muukaan polttaa.

mut istuttiin auringon paisteessa ja syötiin . Juomana tytöillä limpparia ja mulla jäävesi. Haluan kulkea lasteni kanssa ihmisten ilmoilla toki arvioin mihin ja miten menen, eli en veis känniääliöiden sekaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja er:
minä olen käynyt kyllä, jopa niin että olen imettänyt siideri edessäni. päiväsaikaan. ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.

Jaa, oletko porvoolainen äiti?

minäkin voisin aivan hyvin imettää siideri edessäni, enkä ole porvoosta...
vitsit kun tääl on joillakin kieroutunut suhtautuminen alkoholiin

Alkuperäinen kirjoittaja ei käy:
Lapset ei kuulu terassille. Joskus olen nähnyt tapauksen, jossa lapsi odotti vanhempiaan/äitiään aidan toisella puolella.

Vaikka vanhempi käyttäytyisi "selvästi", terassilla on humaltuneita ihmisiä, johon seuraan lapsi ei kuulu.

On niitä asiakaskunnaltaan siistejäkin terasseja, lähinnä ruokailuun tarkoitettuja.

Alkuperäinen kirjoittaja njoo:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja er:
minä olen käynyt kyllä, jopa niin että olen imettänyt siideri edessäni. päiväsaikaan. ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.

Jaa, oletko porvoolainen äiti?

minäkin voisin aivan hyvin imettää siideri edessäni, enkä ole porvoosta...
vitsit kun tääl on joillakin kieroutunut suhtautuminen alkoholiin

Joku joskus sanoi, että tämä on pulimammojen palsta. Taisi olla oikeassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja ei käy:

On niitä asiakaskunnaltaan siistejäkin terasseja, lähinnä ruokailuun tarkoitettuja.

aivan. kantsis teidän tiukkisten käydä vähä siistimmillä terasseilla niin uskaltaisitte lapsetkin ottaa mukaan.

Yhteistyössä