U
uuno
Vieras
nauttimassa alkoholia siis? Mihin aikaan illasta käytte? Arkena vai viikonloppuna? Tupakoitteko siinä lastenne seurassa ja montako olutta otatte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja er:minä olen käynyt kyllä, jopa niin että olen imettänyt siideri edessäni. päiväsaikaan. ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja er:minä olen käynyt kyllä, jopa niin että olen imettänyt siideri edessäni. päiväsaikaan. ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.
Jaa, oletko porvoolainen äiti?
Alkuperäinen kirjoittaja er:minä olen käynyt kyllä, jopa niin että olen imettänyt siideri edessäni. päiväsaikaan. ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ei käy:Lapset ei kuulu terassille. Joskus olen nähnyt tapauksen, jossa lapsi odotti vanhempiaan/äitiään aidan toisella puolella.
Vaikka vanhempi käyttäytyisi "selvästi", terassilla on humaltuneita ihmisiä, johon seuraan lapsi ei kuulu.
Alkuperäinen kirjoittaja njoo:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja er:minä olen käynyt kyllä, jopa niin että olen imettänyt siideri edessäni. päiväsaikaan. ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.
Jaa, oletko porvoolainen äiti?
minäkin voisin aivan hyvin imettää siideri edessäni, enkä ole porvoosta...
vitsit kun tääl on joillakin kieroutunut suhtautuminen alkoholiin
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja ei käy:Lapset ei kuulu terassille. Joskus olen nähnyt tapauksen, jossa lapsi odotti vanhempiaan/äitiään aidan toisella puolella.
Vaikka vanhempi käyttäytyisi "selvästi", terassilla on humaltuneita ihmisiä, johon seuraan lapsi ei kuulu.
On niitä asiakaskunnaltaan siistejäkin terasseja, lähinnä ruokailuun tarkoitettuja.