N
noniin
Vieras
mä aion vielä joskus kolmannen tehdä, jos hyvä mies löytyy jne. VAIKKA sitten kaikilla mun lapsilla onkin eri isät. Ei kiinnosta ihmisten mielipiteet =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Miksi sitten hyvat ihmiset sita taalla kyselet jos jo etukateen kerrot ettei kiinnosta?
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:Olisin tehny jos vauva olisi saanut elää.
Edelliset isät lähteneet raskausaikana toisen naisen matkaan. Aina ei ole yh-äideissä se vika,,,
Edelliset isät lähteneet raskausaikana toisen naisen matkaan. Aina ei ole yh-äideissä se vika,,,
Alkuperäinen kirjoittaja noniin:mä aion vielä joskus kolmannen tehdä quote]
Mitäs jos ei sitä kolmatta lasta ala kuuluakaan...? Kun eikös lapsia saada eikä tehdä...?? Mutta alkuperäiseen kysymykseen; ei sitä koskaan tiedä miten se elämä kuljettaa, mutta jos vois tarkkaan suunnitella elämänsä niin en varmaan haluis lapsia monelle miehelle, kehtaamisesta ei välttämättä kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja v:EN IKINÄ. LAPSET AIVAN ERIARVOISIA. MITEN KAIKKI JUHLAT YMS? Joulunakin kolmet eri isovanhemmat,jonku isä haluaa olla lapsen kans,toisen ei. Ihan sairasta! Itsekästä! Miettikää nyt vähä!