V
vieras
Vieras
Luulisi olevan hankalaa! Sumplia kaikki tapaamiset ja kuskata eri paikkoihin, kuka menee minnekin milloin. Kyllä mua suoraan sanottuna hävettäis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luulisi olevan hankalaa! Sumplia kaikki tapaamiset ja kuskata eri paikkoihin, kuka menee minnekin milloin. Kyllä mua suoraan sanottuna hävettäis.
Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:minä teen samoin.. nyt olen naimisissa, mutta ei vielä yhteisiä lapsia aviomiehen kanssa. Itselläni ennestään kaksi lasta eri miehiltä ja miehellä kaksi lasta. Seuraava tulokas joka joskus ttoivon mukaan alkunsa saa on sitten siis kolmas lapsi minulle eri mieheltä. Enkä mieti mitä muut ajattelee.. kaikilla on menneisyytensä, mutta nyt eletään tätä päivää..
Alkuperäinen kirjoittaja vastaisitko tähän:Tuota miten sä saat ne lapset hoitoon? Jos haluat lähteä johonkin ilman lapsia? Soitatko joka isälle että ota tuo lapsesi ja viet kaikki lapset eri paikkoihin? Tai jokainen omalle isovanhemmalle? Ottaako joku isovanhempi tai isä KAIKKI lapset, nekin mitkä ei ole omat? Miten toi siis käytännössä menee? Vai oletko aina kotona lasten kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja vastaisitko tähän:Tuota miten sä saat ne lapset hoitoon? Jos haluat lähteä johonkin ilman lapsia? Soitatko joka isälle että ota tuo lapsesi ja viet kaikki lapset eri paikkoihin? Tai jokainen omalle isovanhemmalle? Ottaako joku isovanhempi tai isä KAIKKI lapset, nekin mitkä ei ole omat? Miten toi siis käytännössä menee? Vai oletko aina kotona lasten kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta se vaan olis tosi outoa, kolme eri ukkoa ramppaa hakemassa ja tuomassa lapsia. Eikö lapset yhtään ihmettele tätä tilannetta?!
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Mun tutulla on 5 eri miehen kanssa lapsia...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No tuskinpa se kehtaamisesta olisi kiinni... Mä vaan ihmettelen että miksi pitää kaikkien kanssa tehdä lapsia? Naapurin "pojalla" on neljän eri naisen kanssa lapsia ja nyt taas ero eli hyvin todennäköistä että viides tulee vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Mun tutulla on 5 eri miehen kanssa lapsia...
![]()
Voi herrasjestas!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No tuskinpa se kehtaamisesta olisi kiinni... Mä vaan ihmettelen että miksi pitää kaikkien kanssa tehdä lapsia? Naapurin "pojalla" on neljän eri naisen kanssa lapsia ja nyt taas ero eli hyvin todennäköistä että viides tulee vielä.
on näitä jotka tekee jokaisen kanssa lapsen..sitten ihmetellään kun ollaan yksinhuoltaja viidelle lapselle.
Alkuperäinen kirjoittaja sepä se:just se, että mitä muut ajattelis, ja kiusattaisko lapsia siitä. millaisin esimerkin antaisin lapsilleni. tuntisin itseni varmaan epäonnistuneeksi.