B
baby dream harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:Alkuperäinen kirjoittaja baby dream:Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:Alkuperäinen kirjoittaja baby dream:Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:Alkuperäinen kirjoittaja baby dream:Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:Alkuperäinen kirjoittaja baby dream:Mulle tehdään nyt toukokuussa sterilisaatio sektion yhteydessä. Mulla sama et mikään ehkäsy ei käy. Ja toi kuparikierukka ei käy kun on niin runsaat menkat.
sterilisaatio on hyvä ratkaisu =)
Kyllä. Kun lapsilukukin on täynnä. Tämä toukokuussa syntyvä on nyt 4 lapsi.
Mulle tehtiin tammikuussa
Joo me mennään tänään käymään lääkärin luona et kirjoittaa lähetteen mulle. Eka mietitiin et se tehtäs miehelle. Mut ku mulle ei siis käy mikää ehkäsy ja jos sattuu et meille tulee joskus ero,ni eipähän mun tartte olla selipaatissaOliko millanen toimenpide?
Klipsit laitettiin nukutuksessa.Viikon verran söin reseptikipulääkettä, mutta kipuja ei ehkä olis ollut niin paljon jos ei olis tehty 2 muutakin toimenpidettä samassa yhteydessä.Haava repes, mutta parani kuitenkin hyvin.
Ok. Eli sulle ei tehty sitä sektion yhteydessä?
Ei tehty sektion yhteydessä, vaan sen jälkeen kun kierukkaraskaus päättyi raskauden puolivälissä pikkuisen menehtymiseen
Voi harmi :-(