V
Vieras
Vieras
Meille tuli Kelasta päätös jonka mukaan saisin tulevasta vauvasta äitiyspäivärahan + 4-vuotiaasta hoitolisää 100 euroa.
Miten se on mahdollista? Ei kai 4-vuotiaasta kotihoidontukea myönnetä ja eikös tuo hoitolisä tuohon tukeen kuulu?
Ja juu, soitan Kelaan maanantaina. Ajattelin tiedustella, josko joku täällä tietäisi. =)
Miten se on mahdollista? Ei kai 4-vuotiaasta kotihoidontukea myönnetä ja eikös tuo hoitolisä tuohon tukeen kuulu?
Ja juu, soitan Kelaan maanantaina. Ajattelin tiedustella, josko joku täällä tietäisi. =)