Kellään MIES haluu lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rapanhapakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: Niin kauan kun mies ei osallistu lasten hoitoon niin meille ei lisää lapsia tule.Kyllähän niitä niin innokkaasti ollaan tekemässä ja haluamassa, mutta hoitaminen onkin sitten toinen juttu... :kieh:
*nimim. kyrpiinnyin jälleen mieheeni :kieh:

Juu, kyllähän toi tahtosi enemmänkin. Mut mä todellakin luulen, et nää kaks riittää hyvin. Miesten on niin helppo haluta, tai useimpien ainakin. Lastenhoito kun enimmäkseen jää äidille. Meillä ainakin.. :whistle:

Meillä minä puhuin 2 ekaa lasta ja mies puhui 2 seuraavaa, nyt on onneksi hyvin pitkälti yhteinen sävel, ettei enää lisää lapsia. Tulee tietysti edelleen jommalle kummalle semmonen hetkellinen viiraus että vois sitä vitosta ajatella, mutta kyllä mä väittäisin että jos ei miehellä iiiiiiiiihan pahoin ala päässä viirata niin meidän lapset on tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Äijä yritti puhua et jos tehtäis se kolmas ja tyttö,mut mä olin tylysti vastaan. :p Nyt voidaan enää harjoitella sitä tekemistä ja sopii mulle. B)

Ihan sama meillä. Kahden pojan jälkeen voitas kuulema tehdä vielä se tyttö...

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
:wave: Niin kauan kun mies ei osallistu lasten hoitoon niin meille ei lisää lapsia tule.Kyllähän niitä niin innokkaasti ollaan tekemässä ja haluamassa, mutta hoitaminen onkin sitten toinen juttu... :kieh:
*nimim. kyrpiinnyin jälleen mieheeni :kieh:

näin meilläkin

Kuumimmat

Yhteistyössä